Eppo1956

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds een paar dagen laden sommige webpagina’s niet meer (goed)

Jarenlang probleemloos internet, nu plots problemen met het laden van sommige websites. Na een aantal keren verversen soms dan wel weer, maar ik zie dat ook als de website geladen is er toch nog netwerk activiteit is. Heel vreemd allemaal. Zowel op onze iPads als op de MacBooks. Dacht aan DNS problemen, maar ook een andere DNS geeft geen oplossing. Via 4G geen enkel probleem. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
@ All,
Ik heb dit topic gesloten omdat er nog een topic in de omloop is, daar heb ik inmiddels ook een reactie in achtergelaten. Ik verwijs jullie graag door naar het volgende topic

Bekijk in context

14 Reacties 14
Ferry1960

Level 1
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
Ik heb dit probleem namelijk ook sinds paar laatste dagen. Sommige URL adressen draaien maar door... zoeken en nog eens zoeken. Ik moet dan regelmatig de pagina herladen en dan komt het weer goed. Maar heel vervelend allemaal is het wel. Ik weet niet waar Ziggo op dit moment mee bezig zijn. Dit merkte ik ook via mijn mobiel. Toch had ik alles opnieuw ververst... mijn browsers enz. Maar niets werkte helaas. Ben er niet blij mee met deze ontwikkeling. Als het zo door gaat, dan zal ik aan de bel gaan trekken. En moet Ziggo dit namelijk al weten en dat wil ik namelijk ook wel. Ik betaal hiervoor namelijk...
Gevezex

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier in rotterdam zuid ook continu last van sinds enkele dagen. Je moet een paar keer refreshen en dan gaat het goed met die sessie. Dit lijkt op het probleem van een paar maanden geleden die ziggo had met google diensten.
DeGebruiker

Level 1
  • 157Posts
  • 10Oplossingen
  • 37Likes
Hey, mij was het ook opgevallen dat er een aantal websites zijn die nadat de content is geladen, dat het laden dan nog steeds doorgaat (soms tot in het oneindige). Als ik met de mobiele apparaten naar 4G ga dan gebeurt dit niet. Dit doet zich bij mij ook voor sinds een paar dagen maar niet altijd.
McView

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hier in Den Helder ook exact zelfde problemen sinds een paar dagen.
Gevezex

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ok heb net de helpdesk gebeld. Er zijn externe netwerkproblemen en gaat rond 18u opgelost worden.
McView

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Bedankt voor je info!
Jammer dat dit niet als storing op de site wordt vermeld.
GVerm

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gisterenavond was het bij mij bijna ondoenlijk om te zoeken en te surfen op internet. Bijna alle sites bleven (eindeloos) laden. Ook nu op deze community site staat onderin een hele poos "gegevens overbrengen van www.google.nl..."
Snelheidsmetingen gaan de hele tijd gewoon goed. De problemen zitten dus in het netwerk van ziggo of nog verderop in het "externe netwerk". (zoals hierboven bevestigd)
Hopelijk zijn de externe netwerkproblemen dus inderdaad om 18u opgelost. Anders moet ik toch door de telefoonmenu's om een storing te melden.
Gevezex

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
GVerm, het is sowieso handig het te melden, dan word je ook teruggebeld als het is opgelost. En heb je pech, dat je toch een ander probleempje hebt, dan hang je net voor het weekend.
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
GVerm,

ga eens naar : https://www.ghostery.com/ en installeer dat programma. Surfen gaat opeens een stuk vlotter. Google analytics houdt de boel nogal op en dat wordt door veel websites gebruikt.

Succes,

Jos
DeGebruiker

Level 1
  • 157Posts
  • 10Oplossingen
  • 37Likes
Sparco©1963, thanks voor de link. Ik was vergeten dat dit met Ghostery mogelijk was. Het lijkt erop dat het vooral het laden van analitycs was waardoor deze vertraging ontstaat.

Ik heb Google Analitycs nu geblokkeerd en de problemen zijn verholpen. Een goede workaround voor nu (en later). 🙂
HPDeskjet

Level 6
  • 95Posts
  • 0Oplossingen
  • 41Likes
Waarom geen reactie van webcare? Wat is het punt van webcare wanneer de medewerkers niet op een landelijk probleem reageer. Zitten jullie uit je neuzen te hengelen? Je hoofd in het zand stoppen doet niets voor jullie klantvriendelijkheid. Meldingen op Ziggo Gebruikers Forum, ook geen enkele reactie vanuit Webcare. https://ziggoforum.nl/topics/90663/page-4#post-1209697
Gevezex

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goede tip Sparco©1963. Dat word een blijvertje voor ook na de storing. Hoeveel bedrijven je wel niet volgen op een gemiddelde website. Niet normaal.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
het komt hier inderdaad ook voor, maar dacht even dat het aan mijn verbinding lag, daar die er ook regelmatig uit ligt. Maar daarvoor is en nieuw modem onderweg. De mijne is inmiddels antiek en loopt nog op diesel...

Maar ik herken het hier genoemde euvel dus ook. Kan er echter nog prima mee leven dus wacht het gewoon af. Men zal er vast aan werken.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
@ All,
Ik heb dit topic gesloten omdat er nog een topic in de omloop is, daar heb ik inmiddels ook een reactie in achtergelaten. Ik verwijs jullie graag door naar het volgende topic

Uitgelicht topic