pietwater

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

screensaver Mediabox Next

als ik radio luister via tv en mediabox next blijft het TV-beeld gevuld en die wil ik dan zwart hebben zoals vroeger. Dus ik wil alleen radio luisteren en niet zien. Wie kan mij helpem?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Helaas, daar is nog geen mogelijkheid voor.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Helaas, daar is nog geen mogelijkheid voor.

vandervloed

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil ook af van de oranje bal die steeds in mijn ooghoek beweegt. graag instellingen veranderen!

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Met alle respect is dit niet het beste antwoord.

Be rt wrote:

Helaas, daar is nog geen mogelijkheid voor.

@pietwater en @vandervloed 

De enige mogelijkheid is een extern audiosysteem die via de optische aansluiting wordt aangesloten, of de mediabox Next via HDMI aansluiten op een AV systeem, dan hoeft de TV niet aan als je Radio luistert via Next, dit geld ook voor de MBXL en de Humax. Deze laatste heeft een klok als screensaver.

Het grootste nadeel zal zijn het ontbreken van een display die het kanaalnummer weergeeft waar je naar luistert

 

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@pietwater & @vandervloed  Ik weet niet welke tv (merk/type) jullie hebben, maar bij mijn tv OLED65C9PLA kan ik gewoon het tv scherm uitzetten terwijl het geluid gewoon hoorbaar blijft, misschien zit deze optie ook op jullie tv, maar dan moeten we wel eerst weten welke tv jullie hebben om daar antwoord op te kunnen geven...

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @pietwater en welkom op de Community,

Goed dat je ons hier gevonden hebt! Als je radio wilt luisteren zonder tv beeld, dan zou je zoals @RoWi. aangeeft de Mediabox Next d.m.v. een optische kabel kunnen aansluiten op de optische ingang van je hifi set.
Wat betreft de screensaver, dit is wel iets wat op onze lijst staat om op termijn aan te passen. Zie hiervoor ook dit eerdere topic. 

Uitgelicht topic