Miekjw

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

SBS9 niet on demand?

De laatste tijd merk ik dat de programma's op SBS 9 of niet terug te kijken zijn of het geluid totaal uit de maat loopt met de film. Je hebt dan het geluid van het programma ervoor. Of je ziet het programma ervoor met het geluid van de film.

Weet iemand hier de reden van?
5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Miekjw. Welkom hier! Ik help je graag verder, maar heb nu nog niet een heel goed beeld van wat er speelt.
Is terugkijken bij (veel)programma's helemaal niet mogelijk (zie je de optie niet, of krijg je een foutmelding te zien?), of is de optie er wel maar werkt het niet goed?
Ervaar je deze zaken enkel op SBS9?
Kijk je op een TV, met een mediabox of online? Ik ben benieuwd welke apparatuur (merk/type) je gebruikt.

Ik hoor graag van je!
Miekjw
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ervaar het tot nu toe alleen op SBS9. Terugkijken is wel mogelijk maar niet met alle programma's. Bijvoorbeeld The mysteries of Laura helemaal niet. Maar toen ik Cars 2 wilde kijken zag ik wel de film maar hoorde je het geluid van de reclame. Het geluid liep 5 minuten achter. Toen ik later een andere film wilde kijken kreeg ik het geluid van een heel ander programma te horen.
Miekjw
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik kijk op mijn laptop dus online.
Miekjw
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik merk net dat ik het ook heb op Veronica
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Miekjw. Er zijn inmiddels problemen bekend. Check dit topic voor meer informatie en zie hoe je kunt helpen in de oplossing hiervan! Samen lossen we het sneller op 🙂

Uitgelicht topic