Beantwoord

Samsung tv regeert niet meer op volume- en tv-knop

Wie kan mij helpen? Sinds gisteren reageert mijn Samsung Tv niet meer op de volume en Tv knop op de Horizon/mediabox afstandbediening. Nooit eerder problemen gehad. Ik heb alles geprobeerd. Opnieuw koppelen, resetten, tv en source knop inhouden etc maar de knoppen lichten (tv, slotje) niet eens op. Aan/uit Box en CH en de rest werkt overigens prima.
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 14 november 2018, 10:47

Hi JKO76,

Zo te horen heb je al alle stappen van het stappenplan doorlopen met de Samsung-code (2448). Nieuwe batterijen wil ook nog wel eens werken. Het stappenplan vermeldt ook dat je contact moet opnemen met de klantenservice als het nog steeds niet werkt (misschien is de afstandsbediening defect?). Dat kan je nog doen 🙂

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hi JKO76,

Zo te horen heb je al alle stappen van het stappenplan doorlopen met de Samsung-code (2448). Nieuwe batterijen wil ook nog wel eens werken. Het stappenplan vermeldt ook dat je contact moet opnemen met de klantenservice als het nog steeds niet werkt (misschien is de afstandsbediening defect?). Dat kan je nog doen 🙂
Beste OonOon,

De batterijen heb ik ook vervangen, dus ik denk dat de klantenservice mijn laatste optie wordt.
Thanks.
Reputatie 7
Badge +21
@JKO76 Zet de tv eens helemaal stroom loos. na evt reset ( stekker er uit) dit helpt vaak bij dit probleem. Vaak pakt de tv weer de commando's van de mbxl ab weer op. Met deze tip veel mensen geholpen. Soms lukt het ook niet, maar test even uit. Succes gr Rob
Reputatie 7
Welkom op de Community, @JKO76. Top dat je in ieder geval al van alles hebt geprobeerd, jammer genoeg zonder resultaat. Heb je inmiddels al contact gehad, of kunnen wij hier nog iets voor je betekenen?
Nee, nog geen contact gehad. Dit stond voor vanmiddag op mijn lijstje.
Reputatie 7
Ik zie dat de afstandsbediening vanochtend is bezorgd. Wil je hier een terugkoppeling geven? We zijn benieuwd of alles nu werkt 🙂
Alles werkt weer! Lag dus aan de afstandsbediening.
Reputatie 7
JKO76 schreef:

Alles werkt weer! Lag dus aan de afstandsbediening.

Super! Bedankt voor de update en veel zapplezier weer 🙂 Ik sluit dit topic nu af, mocht je in de toekomst nog een vraag hebben open dan gerust weer een nieuw topic.