Kornet1

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Safe online herinstalleren

Vorige week heb ik mijn computer in de fabrieksinstelling gezet.

Ook heb ik de safe online verwijderd, maar ik kan deze niet opnieuw

instaleren omdat hij zegt dat ik al beschermd ben. Heb al gebeld met Ziggo, maar die verwijst mij naar dit forum.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Waarschijnlijk moet je even bij Safe Online inloggen of op Mijn Ziggo > dan naar Producten en kies dan voor tabblad Internet, daar staat onderaan een optie voor Beveiliging instellen dan klik je die aan en dan je Licentie verwijderen dan weer opnieuw installeren, of met de tool die @KBX458  geeft kom je ook een heel eind.

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Heb je Safe online verwijderd met de verwijdertool? Zo niet, doe dit dan alsnog. Daarna zou je hem opnieuw moeten kunnen installeren.

De tool kun je hier downloaden

Kornet1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat had ik al gedaan, maar als nog kan ik het er niet opnieuw opzetten.

Krijg de melding dat mijn computer beveiligd is, maar safe online werkt niet.

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Waarschijnlijk moet je even bij Safe Online inloggen of op Mijn Ziggo > dan naar Producten en kies dan voor tabblad Internet, daar staat onderaan een optie voor Beveiliging instellen dan klik je die aan en dan je Licentie verwijderen dan weer opnieuw installeren, of met de tool die @KBX458  geeft kom je ook een heel eind.

Kornet1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel, heb idd de licentie verwijderd en toen kon ik het weer instaleren.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Kornet1

Welkom op de Community! 

Fijn om te zien dat @KBX458 en @Dave-  je te hulp zijn geschoten. Super!

Het probleem is helemaal verholpen en alles werkt weer naar behoren?

Kornet1
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja alles werkt weer naar behoren.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn weekend.

Uitgelicht topic