AdMouwen

Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Rode knop werkt na herinstallatie niet meer...c1+module Samsung 2015

rode knop werkt niet meer nadat smartkaart verwijderd was en in mijn ziggo opnieuw teruggezet na bellen... was koop en geen huur, wat ze nu willen...pff
vroeger werkte het wel en nu in eens niet meer?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
De oorzaak is foutief ingeheven serienr van mijn c1+module, die ziggo ook verwijderd had met mediabox xl... pfff
Weer dag bezig geweest fout opgespoord zelf, maar dus eerst tv met c1+ module installeren zonder smartcard en dan smartcard er in doen..
Ps: ik kreeg ook geen foutcode of zo en dan zoek je je rot, want ziggo helpdisk ziet ook niks dan.. the crime..

Bekijk in context

29 Reacties 29
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Bij het installeren van de CI+ Module moet eerst de module in de TV, die gaat hij dan zoeken en installeren, daarna komt de kaart in de module om de zenders te installeren.

De rode knop instelling vind je bij Instellingen en dan CI+ rode knop of gewoon bij Instellingen en dan iets naar beneden scrollen.

Misschien met deze Link CI+ Installeren kom je al een heel eind
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Heeft je TV een goede verbinding met je computernetwerk?
Als dat niet zo is, werkt Interactive TV via een CI+ Module niet.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Dave- wrote:
Bij het installeren van de CI+ Module moet eerst de module in de TV, die gaat hij dan zoeken en installeren, daarna komt de kaart in de module om de zenders te installeren.



Een kaart installeert helemaal geen zenders!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
youriy ik zeg toch eerst de module dan de kaart om alles verder te installeren.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey AdMouwen . Heb je een update voor ons? We hebben je niet meer terug gezien nadat je dit topic aanmaakte.
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
De oorzaak is foutief ingeheven serienr van mijn c1+module, die ziggo ook verwijderd had met mediabox xl... pfff
Weer dag bezig geweest fout opgespoord zelf, maar dus eerst tv met c1+ module installeren zonder smartcard en dan smartcard er in doen..
Ps: ik kreeg ook geen foutcode of zo en dan zoek je je rot, want ziggo helpdisk ziet ook niks dan.. the crime..
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
drama ziggo: serienummer c1+module nog steeds niet gecorrigeerd: rode knop werkt nog niet na herinstallatie via gegeven link.....
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Goedemiddag Ad,

Ik schrik hier een beetje van. Ik lees dat 3 collega's aangeven dat ze het regelen, maar niemand heeft iets gedaan helaas. Ik moet daarom alsnog de CI+ module en smartcard laten activeren. Voor het ongemak vergoed ik €10,00 op de volgende factuur.
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb de ci+ module geactiveerd. Dit moet binnen 24 uur opgelost zijn. De €10 vergoeding wordt in mindering gebracht op de volgende factuur.

10 euro: belachelijke vergoeding voor dag zoeken en na week weer the same....

CRIME ZIGGO...........
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Lycke heeft je iets gevraagd. Je reageert alsof het probleem door je zelf is opgelost ism een ander support kanaal van Ziggo.
Heeft het eerst wel gewerkt? Dat is bij nader inzien niet helemaal duidelijk.
Daarna 4 dagen stil...........

Voor de rest is het natuurlijk bar en boos.
Ik heb de Mods geinformeerd over je pijn. Misschien rolt er dan nog iets beters uit dan nu. Wacht op Lycke of een collega van haar.
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Heeft het eerst wel gewerkt? Ja, sinds 2015 werkte het al, maar ziggo verwijderde per ongeluk c1+ module en corrigeert met verkeerd serienummer..
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ad,
Jongen, Lycke kan dit allemaal oplossen voor je.

Maar het lijkt erop dat het technisch nu wel gaat lukken door andere akties die je ondernam. Zie ik dit goed? Laat ff weten het lukte, of juist niet.

Hoop dat ze je maandag minstens nog kan helpen met de compensatie. Daar heb ik geen verstand van. Anders komt wel iemand anders die dat ook goed kan.
Han
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi AdMouwen, dit gaat dus verre van lekker.. Zo'n tikfout heeft dus grote gevolgen.

Ik zie dat mijn collega een taak heeft aangemaakt en dat die rond de klok van 5 uur gisteren is opgepakt. Het is me nu niet duidelijk of het op dit moment wel of nog niet werkt en of het verkeerd opvoeren op de meest recente actie van een collega gaat. Ik hoor in ieder geval graag van je.
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
als je mijn ziggo serienummer C1+ module maar moduleserienummer moet 2300005431 zijn!!!!
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
the crime nog steeds niet opgelost...... ze zijn weer seintje naar mijn smartcard resetten: vroeger kon je dat zelf doen..... boer je dan voor of achteruit met ziggo?
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
ja... maar ik wacht toch maar even tot het in mijn ziggo goed staat...heb voorheen altijd rode knop met zelfde c1+ module en smartcard gehad dus rara...
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
die moderators krijgen wel scheldpartij van leiding, als ze zien wat ik crimestory ziggo schrijf nu
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
wil nu ook financiele genoegdoening: ik stop niet meer nu...
AdMouwen
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
organisatie werkt niet: teveel tussenlagen the crime

Uitgelicht topic