01081983

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Retouradres

Goedeavond.

Mag ik een retour adres. Ik ga geen retourdoos gebruiken. Omdat ik weinig tijd hebt om erop te wachten.

Dank u.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Hallo @01081983,

Soms zijn er situaties dat je echt niet kan wachten op de retourdoos. Bijvoorbeeld als je naar het buitenland vertrekt en niemand de honneurs kan waarnemen. In dit soortgelijke gevallen is het prima om de apparatuur, mits goed verpakt, terug te sturen. Dit is geen enkel probleem. Om dit voor ons enigszins overzichtelijk te houden maken we gebruik van twee verschillende adressen. Namelijk eentje voor het voormalig Ziggo gebied en voor het voormalige UPC gebied.

Voormalig Ziggo gebied:
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1115
5800 VB Venray

Voormalig UPC gebied:
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Zo komt het vast en zeker goed!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Dan zou ik met Ziggo bellen.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Geen retourdoos gebruiken en gebruik maken van de bijgeleverde stickers met adressering en afzender is vragen om problemen. Als u die wilt moet u beslist uw eigen weg volgen. Gooi dan ook direct na verzending het verzendbewijs weg, dan heeft u in ieder geval niets om op terug te vallen als er een rekening wordt gepresenteerd.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Als je netjes je spullen terug wilt sturen dan zou ik echt een retourdoos bestellen, als die er is dan is hij binnen 5 minuten in elkaar gezet, zit zelfs een beschrijving bij.

Laat die tijd dan ook maar benut worden en bespaar je de boete's
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2179Likes
Hallo @01081983,

Soms zijn er situaties dat je echt niet kan wachten op de retourdoos. Bijvoorbeeld als je naar het buitenland vertrekt en niemand de honneurs kan waarnemen. In dit soortgelijke gevallen is het prima om de apparatuur, mits goed verpakt, terug te sturen. Dit is geen enkel probleem. Om dit voor ons enigszins overzichtelijk te houden maken we gebruik van twee verschillende adressen. Namelijk eentje voor het voormalig Ziggo gebied en voor het voormalige UPC gebied.

Voormalig Ziggo gebied:
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1115
5800 VB Venray

Voormalig UPC gebied:
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800 VB Venray

Zo komt het vast en zeker goed!

Uitgelicht topic