gerardbraam1970

Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Replay tv stopt midden in een programma

Replay tv stopt midden in een programma terwijl deze gestart wordt vanuit de epg.
Terugknop indrukken, epg bekijken, zelfde programma selecteren en het loopt weer verder.

Dit is vast niet de bedoeling
14 Reacties 14
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Goedemorgen gerardbraam1970

Welkom op de Community.

Om welke Media Box of apparaat gaat het hier.

Heeft u al even het apparaat 5 a 10 minuten van de stroom gehaald en daarna weer opnieuw opgestart.

Blijft dan het probleem zich ook voordoen.
gerardbraam1970
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dit gaat om de Next.
En de stroom is er af geweest.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Het kan diverse oorzaken hebben, is dit de eerste keer dat het gebeurt.

Hoe is de Next verbonden, wifi of UTP kabel?
Kunt u misschien een foto plaatsen van waar de Ziggo aansluiting het huis binnenkomt.
gerardbraam1970
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Next is op wifi
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hey Gerard, dat is natuurlijk niet fijn! Hopelijk kunnen we de oorzaak vinden en voorkomen dat het vaker gebeurt. Daarvoor heb ik nog wel een aantal vragen:


  • Zag je op het moment van onderbreken ook een foutmelding (zo ja, welke)?
  • Als je de uitzending nu nog een keer afspeelt, loopt hij dan op hetzelfde moment weer vast?
  • Welke uitzending keek je en wanneer liep hij vast?

Als de oorzaak in de uitzending zit moet het te reproduceren zijn, ook voor ons op kantoor.
Of de oorzaak zit in de internetverbinding, wellicht toch bekabeld aansluiten om instabiel wifi signaal te vermijden.
Rooverz

Level 6
  • 111Posts
  • 2Oplossingen
  • 49Likes
Hoi Mark Ziggo

Ook hier het probleem dat replay tv op de Next stopt tijdens terugkijken via de epg.
-foutmelding, kan niet verder afspelen, herstart mediabox. Code cs2512. Als je de op de terug knop op de an drukt kan je weer verder kijken.
-stopt niet of hetzelfde moment, maar later in de uitzending weer (na 10 minuten), dit gebeurt steeds, elke 10 minuten weer.....
-op diverse momenten expeditie Robinson
Mark - Den Haag

Level 1
  • 190Posts
  • 5Oplossingen
  • 87Likes
Ja hier ook. Het commerciële belang om meer boxen uit te leveren is blijkbaar belangrijker dan eerst het probleem met het overbelaste platform op te lossen... Ik betaal meer dan 15 euro per maand meer tov dat ik mijn eigen boxen gebruik dus vind dat het gewoon goed moet werken.
Kraaienpootjes

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het vastlopen in bij mij ook bij Expeditie Robinson en Masterchef Australië helaas op diverse momenten en diverse afleveringen. Het terug kijken via de PC heeft dit vaker dan via de box, het is natuurlijk wel teleurstellend dat de vele mogelijkheden van Ziggo niet zo goed werken als er tijdens "verkoop" praatje belooft wordt.

Het programma gaat "bufferen" dan stopt het als het 3x gebufferd heeft, dan de melding start programma opnieuw. Dan loopt het weer vast??
Stemer11

Level 4
  • 208Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Vandaag met nieuwe software 4.19 AV  stopt Next ermee. En moet ik Next herstarten.

Dus nieuwe software is nog niet ok.

 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @Stemer11, bij welke uitzending trad deze foutmelding op en op welk punt in de uitzending? Was dit éénmalig of blijft hij op hetzelfde punt vastlopen?

Stemer11

Level 4
  • 208Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes
Mark Ziggo wrote:

Hi @Stemer11, bij welke uitzending trad deze foutmelding op en op welk punt in de uitzending? Was dit éénmalig of blijft hij op hetzelfde punt vastlopen?

Andere tijden Hongeren voor Holland. 1malig, 

 

mimi

Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggogo replay stopt nonstop halverwege met streaming …. Vergelijk het met bijvoorbeeld Netflix .. Daar gebeurt het nooit .

mimi

Level 4
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ziggogo replay ‘bestaat niet’ .Vergeet het maar dat ziggo ! Hu  andwoord is :  ‘helaas ..de video kan op dit moment niet worden afgespeeld’ … Upgraden van account of modem helpt ook niet !

Stemer11

Level 4
  • 208Posts
  • 3Oplossingen
  • 7Likes

Hoe bedoel je Mimi ?

Uitgelicht topic