Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

Replay TV en Opnemen op Mediabox Next

Ik heb de Next nu een week in huis maar kan nog steeds geen gebruik maken van Replay TV en opnemen. Ik krijg dan de melding dat ik mijn abonnement moet uitbreiden. Vrijdag werd mij door de klantenservice verteld dat dit doorgezet zou worden naar de 2e lijn en dat ik hierover terug gebeld zou worden.

Heeft iemand een idee op welke termijn je in dit soort situaties terug gebeld wordt?
6 Reacties 6
Gertjan Woudenb
Topicstarter
Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes
Wordt ik ruim een half uur geleden gebeld door Ziggo, probleem uitgelegd, word ik in de wacht gezet omdat de Ziggo-medewerker ging bellen met de technische dienst. Wordt na een kwartier de verbinding verbroken. Ik begin nu toch wel behoorlijk boos te worden. :persevere:

Als een Ziggo-medewerker dit leest zou ik het fijn vinden als er weer teruggebeld zou worden.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Ik zal een Ziggo moderator vragen hier eerder langs te komen voor dit specifieke geval.
Gertjan Woudenb
Topicstarter
Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes
Dank je wel Bert. Ik vind het echt slecht dat van hun kant de verbinding wordt verbroken en er vervolgens ook niet terug gebeld wordt??.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Goedemorgen Gertjan Woudenberg. Ontzettend zuur dat je allereerst natuurlijk problemen hebt met Replay TV, maar ook dat de communicatie nog niet echt soepel verloopt. Goed dat je hier even navraag doet.

Ik ben direct je abonnement ingedoken en zie dat sinds gisteravond je abonnement opnieuw is hersteld en alles staat administratief nu in ieder geval goed. Ik krijg alleen nog geen contact met je Next vanaf hier. Als je vandaag wil checken of hij nog een actieve internetverbinding heeft (en coax uiteraard), dan hoop ik op goed nieuws van je wat betreft Replay TV 🙂
Gertjan Woudenb
Topicstarter
Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes
@ Alex Ziggo: Het werkt nu inderdaad??. Ik ben nu Veronica Inside van afgelopen maandag aan het kijken. Dank u wel voor het oplossen van dit probleem.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes
Kijk, dat zijn goede berichten! Mooi dat het is opgelost. Veel plezier met VI :smile:

Uitgelicht topic