Dolfijn95

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay TV en opnames bekijken lukt niet meer.

Sinds een dag of 2 kan ik mijn opnames niet meer bekijken en kan ik ook geen tv terug kijken. Hij gooit me gelijk eruit. Hoe kan dit? 

Erg vervelend. Heb enorm veel.opgenomen en kan dus helemaal niks. Ik heb al een aantal keren de mediabox opnieuw opgestart en hij blijft het doen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heb je de box al eens een keer uitgezet met het knopje achterop?

Als dat niet werkt herstart het modem.

 

Bekabeld aansluiten is altijd beter, wifi kan allerlei issues geven, ook als er bij verbinding “goed” staat.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Welke box gebruik je, en hoe is deze aangesloten ?

 

Dolfijn95
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steefb  ik heb de mediabox Next en is aangesloten via de Wi-Fi. 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heb je de box al eens een keer uitgezet met het knopje achterop?

Als dat niet werkt herstart het modem.

 

Bekabeld aansluiten is altijd beter, wifi kan allerlei issues geven, ook als er bij verbinding “goed” staat.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Dolfijn95

Allereerst welkom op de Community! 

Hoe staat het er inmiddels voor? Heb je de tips van @Steefb uitgevoerd? 

Dolfijn95
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Gianna Ziggo  het is inmiddels gelukt door de box aan en uit te zetten. 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Fijn om te lezen @Dolfijn95! Dan wil ik je heel veel kijkplezier toewensen! 

Uitgelicht topic