TallGuy1971

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Replay foutcode 8075 en Mediabox XL niet zichtbaar in Mijn Ziggo

Ik heb sinds vorige week woensdag, na het omzetten van alles in 1 extra naar een alles in 1 max, omdat mijn oude Cisco mediabox de geest had gegeven, de mediabox XL aangesloten en geactiveerd.

Alles
werkt op Replay T|V na. Ik heb al wat op het forum rondgekeken en gezien dat
kan liggen aan de manier waarop de zenders worden aangeboden en dat je via mijn
Ziggo de zenders opnieuw kan laten aanbieden. Maar de mediabox XL niet in het
lijstje ontvangers, alleen mijn 3 smartcards, dus die oplossing kan ik niet
gebruiken.

Ook
lijkt het erop dat er nu twee abonnementen door elkaar actief zijn, omdat er
zowel alles in 1 extra als internet Max in mijn huidig abonnement lijst staan.

Is er
iets misgegaan met de activatie en zijn er daardoor ook het twee abonnementen
actief? En wat kan ik er aan doen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
Je kunt het best contact opnemen met Ziggo via de chat of op een andere manier op de contactpagina beschreven.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, alleen als er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
Je kunt het best contact opnemen met Ziggo via de chat of op een andere manier op de contactpagina beschreven.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, alleen als er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
TallGuy1971
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Be rt Bedankt voor je reactie.
Heb gisteravond via de chat contact gehad met Patrick..
Bleek dat het activatieproces van de mediabox XL nog liep. Hij heeft de activatie gereedgemeld en sinds vanmorgen werkt Replay V en is de mediabox XL zichtbaar in mijn Ziggo.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
TOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed:
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, TallGuy1971. Fijn dat alles weer werkt en bedankt voor je publieke terugkoppeling. Dit kan anderen met hetzelfde probleem ook in de goede richting duwen 🙂

Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, open dan gerust een nieuw topic hier op de Community.

Uitgelicht topic