Simon1979

Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes

Problemen installatie Ziggo Go Windows 10 vanuit Microsoft Store

Ik probeer de Ziggo Go app voor Windows 10 vanuit de Microsoft Store te downloaden, maar de download start niet. Mijn computer voldoet aan de vereisten en werkt op Windows 10 Home Edition.
Wat doe ik verkeerd? De app werkt wel op een andere Windows 10 computer met Professional edition.

Ik heb de cache al geleegd van Microsoft Store en heb een WSReset gedaan, maar geen resultaat.
Wie heeft hetzelfde probleem gehad en weet de oplossing?
Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Simon1979
Topicstarter
Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes
Hoi, bedankt voor jullie reacties, maar dit was uiteindelijk de oplossing na veel geprobeerd te hebben:
https://www.youtube.com/watch?v=jRePC1hk6xk

Ik heb de link in deze video geprobeerd voor de opdrachtprompt en dan wordt de Windows Store blijkbaar opnieuw ingesteld.

Mijn firewall hoefde ik dus niet in te stellen en Windows staat op "Nederlands".
Volgens mij is het fout gegaan na een update van Windows, maar dan kan het dus weer opnieuw ingesteld worden en dan werkt het weer.

Bekijk in context

4 Reacties 4
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Had 2 dagen geleden Windows 10 opnieuw geïnstallerd en zojuist ziggo go probleemloos gedownload. Mogelijk dat bij jou de firewall het downloaden verhinderd. Deze tijdelijk uitzetten wil vaak helpen.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Heb je ook regio en taal "Nederlands " geselecteerd in het desbetreffende menu van windows ?
Simon1979
Topicstarter
Level 9
  • 364Posts
  • 7Oplossingen
  • 53Likes
Hoi, bedankt voor jullie reacties, maar dit was uiteindelijk de oplossing na veel geprobeerd te hebben:
https://www.youtube.com/watch?v=jRePC1hk6xk

Ik heb de link in deze video geprobeerd voor de opdrachtprompt en dan wordt de Windows Store blijkbaar opnieuw ingesteld.

Mijn firewall hoefde ik dus niet in te stellen en Windows staat op "Nederlands".
Volgens mij is het fout gegaan na een update van Windows, maar dan kan het dus weer opnieuw ingesteld worden en dan werkt het weer.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Toptip, Simon1979 deze oplossing gaat meer mensen blij maken. #LekkerBezig

Uitgelicht topic