Kampinga

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen beeldkwaliteit

Al langere tijd hebben we slecht (storend) beeld en ook reageert de mediabox heel slecht bij het aan- en uitzetten. We hebben al van alles geprobeerd maar helaas geen verbetering. Graag zouden we willen dat er een monteur langskomt? 

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Leuk dat je een topic start op de Ziggo Community @Kampinga. Een warm welkom!

Van storend beeld wordt niemand blij! Tijd om dit op te lossen, zodat je snel weer kunt genieten van al je favoriete programma's zonder horten of stoten in het beeld. Blokken en haperingen in het beeld worden in de meeste situaties veroorzaakt door een verstoring in het coax-signaal. Deze verstoringen zie je dan terug in de beeldkwaliteit. De kortste klap is om de mediabox rechtstreeks (zonder splitter/versterker) aan te sluiten op de hoofdaansluiting. Ervaar je dan geen storingen, dan is dit een indicatie dat er verderop in de binnenhuisinstallatie toch iets niet helemaal goed gaat. Je geeft aan dat je zelf al van alles hebt geprobeerd. Wat heb je zoal geprobeerd? Mogelijk dat @Be rt of @Ronihd anders ook nog wat tips voor je hebben? 

Wil je direct een monteur om het probleem voor je op te lossen, dan is dat mogelijk. De voorwaarden van een monteursbezoek kun je rustig op deze pagina doorlezen. Kort samengevat komt het er op neer dat het bezoek van de monteur kosteloos is als het probleem wordt veroorzaakt door het Ziggo domein. Denk hierbij aan het netwerk buiten, de hoofdaansluiting of de mediabox in bruikleen. Wordt het probleem veroorzaakt door eigen apparatuur of de binnenhuisinstallatie, dan berekent de monteur € 50,- voor zijn bezoek. Een monteur kan je snel laten inplannen via onze chat. Wil je via deze weg een bezoek laten inplannen, dan is dat mogelijk. Ik raad je aan om je adresgegevens in je profiel dan even aan te passen. Op het huidige adres kan ik namelijk geen gegevens vinden. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Wil je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel een foto van andere plaatsen waar hij door middel van een verlenging aangesloten zit?

Dan kan er gelijk gekeken worden of dit niet meer hedendaags is en of deze gratis door Ziggo wordt vervangen, ook kunnen mogelijk adviezen gegeven worden als je zelf snel iets zou kunnen verbeteren.

Uitgelicht topic