Je zit nu in IP filtering en dat is iets geheel anders, die blokt juist de verbindingen.
Je modem heeft nu geen Port Forwarding beschikbaar, hij staat nu in Dual Stack Lite modus, dat wil zeggen dat je een gedeeld IPv4 adres hebt met anderen en een uniek IPv6 IP adres, maar daar heb je nu niets aan.
Je modem moet naar IPv4 only gezet worden door Ziggo, dan heb je Port Forward beschikbaar.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller op IPv4 only wilt staan.
Het oranje chatbox logo (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf rechts onder in het scherm van de contactpagina, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact