ZoVidar

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Port forwarding

Ik heb een TG249LG router. Deze heeft nu ipv6 is er een mogelijkheid die terug te zetten naar ipv4?

Alvast bedankt,
Vidar

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Bij dezen geregeld Vidar, je modem zal binnen enkele uren resetten en daarna heb je een IPv4 profiel waarin je wel port forwarding in kunt stellen.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Je kunt op IPv4 only gezet worden door Ziggo.

Je hebt sowieso ook een IPv4 adres, anders kun je het meeste van het internet niet zien, maar dat kan gedeeld zijn met anderen als je Dual Stack Lite hebt.

Wat kun je nu niet doen wat je wel zou willen doen?

Staat er in de Informatie van je modem ook een IPv4 adres of alleen een IPv6 adres?

 

ZoVidar
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil een port forwarden. En bij de info staan alleen ipv6 adressen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

OK, dan heb je Dual Stack Lite, dan deel je een IPv4 met 20 anderen en dan kun je geen port forward instellen.

Je kunt op IPv4 only gezet worden door Ziggo.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller gebruik wilt maken van Port Forward.
De oranje chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm van het contactformulier, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.

https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @ZoVidar

Allereerst welkom op de Community! Ik zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice over IPv4 only. 
Ik kan je hierbij helpen!   Heb je voor mij ter verificatie de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan ga ik het gelijk voor je in orde maken. 

ZoVidar
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

als het goed is zijn de laatste vier cijfers 0443

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Bij dezen geregeld Vidar, je modem zal binnen enkele uren resetten en daarna heb je een IPv4 profiel waarin je wel port forwarding in kunt stellen.

Uitgelicht topic