huiszeeland schreef: "Wil je niet een keer meekijken ? "
Je bent op een klant helpt klant forum en wij zijn geen Ziggo medewerkers.
Ziggo medewerkers hebben Ziggo achter nu naam staan en komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic, maar zij gaan geen persoonlijke hulp op afstand bieden.
Persoonlijke hulp voor software ligt bij de makers van de software.
Daar naast weet ik verder niet hoe Plex werkelijk in elkaar zit en anderen misschien ook niet, dan heeft meekijken ook geen zin.
Maar meekijken doe ik ook nooit zomaar, je weet nooit wat er al mis is op een systeem en als dit erger wordt, dan weet ik nu al wie het gedaan heeft.
Ik heb het vermoeden dat er iets niet goed is met je IPv4 en IPv6.
Als je modem Dual Stack Lite heeft dan werkt port forward niet.
Ik zou nu gaan chatten met Ziggo, zij kunnen zien hoe je modem staat en hem op IPv4 zetten, dan weet je zeker dat er geen IPv6 systeem in de weg zit.
De chatbox (24 uur/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat