M.Hagenaar

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstap naar ziggo - ik weet niet wat ik nu moet doen

dinsdag 6 november 2018 heb ik online aangegeven de overstap naar Ziggo te willen maken.
Daarna kreeg ik een mail met klantnummer *** kenmerk ***
Daarin staat, overstap bijna geregeld. Wilt u nog wel uw juiste klantgegevens bij de huidige provider doorgeven? Want die kloppen nog niet. We hebben u hierover ook een brief gestuurd.
Ik weet niet (begrijp niet) wat ik nu moet doen. Ik heb ook geen brief ontvangen of verdere communicatie.

met vriendelijke groet,
Monique Hagenaar
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @M.Hagenaar.

Vandaag ben ik weer aanwezig en heb meteen even je gegevens er bij gepakt. Helaas zie ik dat je geen contact meer hebt opgenomen en dat hierdoor de overstapaanvraag is geweigerd. Overstappen naar ons kan nog steeds gewoon en gaat ook zeker door. Je zult alleen zelf je oude provider even moeten opzeggen. Hier heb je ook een e-mail over ontvangen.

Mocht het een en ander nou niet lukken en/of heb je hier nog verdere vragen over, heb ik vandaag eventueel wel de mogelijkheid om contact met je op te nemen. Ik hoor het graag als je dit wilt!

Bekijk in context

6 Reacties 6
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Tja, dat weten wij als mede Ziggo-klanten natuurlijk ook niet. De brief even afwachten?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
M.Hagenaar De snelste weg is de chat:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

Haal ook even je persoonlijke gegevens weg in het eerste bericht, dit is een openbaar forum wat iedereen kan lezen.
Klik op de drie grijze stipjes en klik daarna op bewerk.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @M. Hagenaar. Welkom op de Ziggo Community. En bijna welkom bij Ziggo! Om de overstap goed te laten verlopen, hebben we alle juiste informatie van je nodig. Momenteel hebben we die nog niet.

Je hebt de eerste alinea van de mail hier in het topic gezet met de vraag wat je nu moet doen. Het antwoord op die vraag staat in de tweede alinea. Hierin staat namelijk:

"Belt u ons?
Mijn collega's zitten 7 dagen per week van 8.00 tot 22.00 uur voor u klaar. Bel gratis 1200 met een telefoonlijn van Ziggo of 0900-1884 (normaal tarief). Kies in het menu voor de optie 'wijziging in uw klantgegevens'. "

Wat je nu "moet" doet, is even contact met ons opnemen. Als je wilt kan ik jou ook bellen, maar ik ben pas overmorgen weer aanwezig. WIl je het een en ander dus zo snel mogelijk geregeld hebben, neem dan even contact op met nummer 0900 1884. Dan komt alles helemaal goed ^^.

P.S. ik haal je klantgegevens uit je bericht. Deze hoeven niet openbaar te staan 🙂
M.Hagenaar
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor je reactie. Ik heb geprobeerd te bellen maar stond zo lang in de wacht dat ik het heb opgegeven en hoopte via internet de zelfde stappen te kunnen zetten. Maar als bellen de enige optie is dan is dat niet anders.
Nogmaals dank.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Be rt wrote:
M.Hagenaar De snelste weg is de chat:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat

M.Hagenaar Bovenstaand eerder bericht van mij over het hoofd gezien om contact op te nemen met Ziggo?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @M.Hagenaar.

Vandaag ben ik weer aanwezig en heb meteen even je gegevens er bij gepakt. Helaas zie ik dat je geen contact meer hebt opgenomen en dat hierdoor de overstapaanvraag is geweigerd. Overstappen naar ons kan nog steeds gewoon en gaat ook zeker door. Je zult alleen zelf je oude provider even moeten opzeggen. Hier heb je ook een e-mail over ontvangen.

Mocht het een en ander nou niet lukken en/of heb je hier nog verdere vragen over, heb ik vandaag eventueel wel de mogelijkheid om contact met je op te nemen. Ik hoor het graag als je dit wilt!

Uitgelicht topic