GerardK

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Outlook App voor Android

Sinds een paar dagen krijg ik op mijn android telefoon bij openen van de outlook app steeds de vraag om het WW voor mijn @home account. Goede WW, maar geen verbinding.
Account nu verwijderd, maar opnieuw toevoegen werkt niet.
Er is volgens de site geen storing.
Oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Gerard,

Zojuist heb ik het bij mijzelf geprobeerd en alles gaat goed.
Hoe heb je alles precies ingesteld?

Ik heb op Account toevoegen getikt, dan Email account toevoegen, heb daar mijn email adres ingevuld, daarna op Doorgaan geklikt en toen het schuifje bij Geavanceerde Instellingen aan gezet en dan krijg ik het schermpje zoals in de bijlage te zien is.
Als je daar nog 2 keer het wachtwoord invult, lukt het dan wel?

Groet,
Evert

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Welkom op onze Community GerardK 🙂 Ik begrijp dat je je e-mail niet kan gebruiken zoals je gewend bent. Niks aan!

Wanneer je hier wel kan inloggen dan is aan onze kant alles in orde. Als dat lukt adviseer ik je om alle instellingen eens heel precies na te lopen. 1 typfout en het werkt niet meer. Ik hoop dat anderen hier op de Community nog meer tips voor je hebben.
GerardK
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dat 'hier' inloggen is in Windows. Daar gaat alles goed.
Geen typefouten, jullie stappenplan doorlopen en weer geen typefouten of verkeerde WW'en.
Toch lukt het niet in de Outlook app voor Android.
RA, ra politiepet.
maar......bij jullie is alles in orde......Natuurlijk.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Gerard,

Zojuist heb ik het bij mijzelf geprobeerd en alles gaat goed.
Hoe heb je alles precies ingesteld?

Ik heb op Account toevoegen getikt, dan Email account toevoegen, heb daar mijn email adres ingevuld, daarna op Doorgaan geklikt en toen het schuifje bij Geavanceerde Instellingen aan gezet en dan krijg ik het schermpje zoals in de bijlage te zien is.
Als je daar nog 2 keer het wachtwoord invult, lukt het dan wel?

Groet,
Evert
GerardK
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Tsja, ook bij mij gelukt.

Die instellingen had ik ook in de oude situatie en dat ging jaren goed tot een paar dagen geleden. Toen account verwijderd en weer ingegeven met deze instellingen. Keer op keer lukte het niet....tot nu.

Bedankt. Blijkbaar heb je een goede invloed.
GerardK
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Natuurlijk is jouw antwoord de beste Evert. Er ging even iets niet goed met de muisklik.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Super dat het nu wel gelukt is! :thumbsup_tone3:
En geen probleem, die knop van beste antwoord zit ook op een vervelende plek vind ik 😉

Een fijn weekend verder! 🙂
GerardK
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
TX. Hetzelfde
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Fijn dat alles werkt GerardK! 🙂 Gelukkig lag het inderdaad aan de instellingen en was het account in orde. Ik heb het gouden antwoord van Evert als beste gemarkeerd. #LekkerBezig Evert!!

Weet je nog wat er op je Android toestel gebeurd kan zijn rond de tijd dat het probleem begon? Een update bijvoorbeeld?
GerardK
Topicstarter
Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ja, het zou zomaar een update kunnen zijn geweest. Gelukkig werkt het nu wel.

In sommige topics wordt gesuggereerd dat ZIGGO outlook voor Android niet meer zou ondersteunen. Gelukkig is dat verhaal niet waar.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
GerardK wrote:
Ja, het zou zomaar een update kunnen zijn geweest. Gelukkig werkt het nu wel.

In sommige topics wordt gesuggereerd dat ZIGGO outlook voor Android niet meer zou ondersteunen. Gelukkig is dat verhaal niet waar.


Nou, eigenlijk klopt dat wel. Wij ondersteunen Outlook voor Android niet.

Het kan dan nog steeds heel goed zijn dat Outlook voor Android gewoon werkt met onze diensten, alleen geven wij geen support als er iets misgaat en loodsen onze medewerkers klanten niet door de instellingen heen. Android heeft standaard al afdoende e-mail programma's die prima werken en die we wel ondersteunen. Daar helpen we dan natuurlijk wel mee 🙂 En als kers op de taart hebben we deze Community waar veel klanten met verstand van zaken je goed kunnen helpen bij zaken die buiten onze ondersteuning vallen.

Uitgelicht topic