Michellemelody

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude email openen

Goedemorgen,

Mijn ouders hadden vroeger ziggo. Hier had ik een email adres van. Nu heb ik een wachtwoord nodig maar ik kan zelf niet meer op die email komen.

Dus mijn wachtwoord kan ik niet veranderen..
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Na beeindiging van een abo kun je niet meer in je Mijn Ziggo. Bijbehorende Email adressen vervallen na een 'zekere' periode.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Michellemelody
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kan ik toch weer inloggen op deze email?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Vroeger is een rekbaar begrip.
Als het een oud email adres betreft van uw ouders met hun wachtwoord,
bent u feitelijk niet bevoegd.
Ik vrees dan ook dat u, zonder het juiste wachtwoord, weinig zult kunnen verrichten.
Michellemelody
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar ik zou toch niet het wachtwoord nodig moeten hebben van hun gegevens van mijn ziggo. Alleen het wachtwoord van mijn oude mail adres? En mijn mail adres? Dan zou ik toch bevoegd moeten zijn zolang ik deze bezit? Tevens mijn naam zat in dat mail adres verwerkt.
Michellemelody
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer ik met mijn huidige mail adres een mail stuur zegt hij dat het email adres niet bestaat. Dat zou dus betekenen dat ik hier nooit meer in kan komen.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Een moderator kan in de systemen van Ziggo kijken en kan daarom een en ander beter beoordelen.
In dat geval is het nodig dat u uw postcode en huisnummer in uw profiel vermeldt.
Het is wellicht niet onmogelijk dat zij iets voor u kunnen betekenen.

Een reactie van hun kant kan enige tijd op zich laten wachten!
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Na beeindiging van een abo kun je niet meer in je Mijn Ziggo. Bijbehorende Email adressen vervallen na een 'zekere' periode.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Het is wel zo dat oude adressen niet meer worden aangemaakt zoals van @Home, Casema en UPC. Het is overigens wel zo dat sinds een tijdje de mailaccounts niet (snel) worden verwijderd na beëindiging van het abonnement.

Stuur eens een e-mail naar het e-mailadres. Mocht deze bestaan kan de klantenservice het emailaccount koppelen aan zowel klantnummer (Mijn Ziggo) en Internet ID.

Uitgelicht topic