Benjaminvanast

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opzegging abonnement

Wie weet er een goed alternatief voor ziggo, please help, ik ben dit gezeur zo zat 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Welk gezeur bedoelt u? 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Een alternatief voor Ziggo, is geheel afhankelijk in welke regio/gebied u woont.

Echter, alle andere keuzes zijn ook commerciële bedrijven en ( ook ) die moet u niet op hun blauwe ogen geloven.

Succes met het zoeken en als u een goede heeft gevonden, denk dan ook aan ons ( hier bij Ziggo ) en deel uw ervaringen ( van de andere provider ) met ons, zodat wij ook een goede ( betere ? ) keuze kunnen maken.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Welk gezeur bedoelt u? 

Benjaminvanast
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

omruilen van de mediabox naar die nieuwe box, je word behandeld als een hond

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

De mediabox Next is hier te bestellen. Op welke manier wordt u behandeld als een hond? Als u wat meer uitleg wilt geven wordt het mogelijk wat begrijpelijker en kunt u, zo nodig, beter worden geholpen.

ThijsO.

Level 1
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 21Likes
Benjaminvanast wrote:

omruilen van de mediabox naar die nieuwe box, je word behandeld als een hond

 

Wordt u aan het lijntje gehouden?

Sorry.. 

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Benjaminvanast,

Welkom op de Community! 🙂 

Dit klinkt niet positief! 😞 
 

Benjaminvanast wrote:

omruilen van de mediabox naar die nieuwe box, je word behandeld als een hond


Ik begrijp hieruit dat er contact is geweest over het omruilen van je huidige Mediabox voor een Mediabox Next? Heb ik het dan aan het juiste eind? 

Als dit het geval is val ik gelijk met de deur in huis. Omruilen 1 op 1 is niet mogelijk. Er zal een wijziging plaats moeten vinden in je huidige abonnement. Deze zal omgezet moeten worden naar het abonnement waarbij de Mediabox Next in bruikleen wordt geleverd. Dit is momenteel alleen bij het TV Max Next pakket het geval in combinatie met een Internet Complete of Internet Max pakket. 

zwaan71

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Holang is mijn opzeg termijn

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

@zwaan71

1 maand, tenzij je nog een jaarcontract hebt lopen, dat korter dan een jaar geleden is ingegaan.
Bekijk je Mijn Ziggo hiervoor.

Wil je eerder van een nog lopend jaarcontract af, dan kan dat en kost het je een boete van 50% over het bedrag van de nog resterende looptijd.

Uitgelicht topic