jansenzondersin

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opzeggen via mijn Ziggo werkt niet

Goedemorgen medewerker van Ziggo,

Sinds een jaar een abonnement van Ziggo, destijds kregen wij een extra pakket gratis erbij, Movies en Series XL.
Wij kijken hier nooit naar en dus stonden wij er niet bij stil dat het stilzwijgend verlengd zou worden, wel zo netjes als Ziggo even een bericht gestuurd had dat de gratis termijn afgelopen is. Nu moeten we er door de hogere factuur achter komen!
Enfin, zelfredzaamheid is natuurlijk een groot goed geworden in deze digitale tijd :grin:
Nu willen wij dit opzeggen maar de knop opzeggen in de mijn Ziggo omgeving werkt niet, is dit bewust zo ingebouwd? :confused:
Bij deze willen wij dus dit extra pakket opzeggen of de mogelijkheid hebben om dit daadwerkelijk stop te zetten in de mijn Ziggo omgeving.

De nu enige mogelijk om op te zeggen is om je abonnement aan te passen maar dan zit je opeens vast aan hogere internetsnelheid wat wij ook weer niet willen. Typisch Ziggo om op deze manier toch inkomsten te genereren?

Graag uw reaktie en stopzetting van Movies en Series XL.

Met vriendelijke groet,

Hennie
23 Reacties 23
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Beste Hennie,
Zoals je zegt, zelfredzaamheid is tegenwoordig erg belangrijk. Dit is bij 99% van de bedrijven zo en ook bij Ziggo. Snap dat wij als klanten denken dat ze ons allemaal best even kunnen berichten maar als ze dat bij iedereen zouden moeten doen, best een flinke administratie. Daarom is het natuurlijk ook goed om zelf zo nu en dan goed op te letten.

Dat de knop niet werkt is natuurlijk gewoon een storing en niet een bewuste NIET AANKLIKBARE knop :sunglasses: :yum: . Tenminste, dat lijkt mij. Wel goed dat je het laat weten, dan kan Ziggo daar even naar kijken. Je kan hier wachten tot er een moderator langs komt en je topic leest en je vervolgens helpt met het stopzetting van Movies en Series XL maar je kan ook de klantenservice bellen, dit laatste gaat wel sneller. Maar het is wat je zelf het fijnst vind natuurlijk.

In ieder geval top dat je het hier even aangeeft, over de knop, dan kunnen ze daar wat mee doen :wink:
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Het is natuurlijk niet goed dat iets op de site niet werkt. Gelukkig zijn er nog andere contactmogelijkheden.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @jansenzondersinhetmidden. Goed dat je even aan de bel trekt. Natuurlijk is het geen bewuste keuze dat je het extra pakket niet binnen mijnZiggo kunt opzeggen. Dat het niet lukt zal vast en zeker een andere reden hebben. Gelukkig zijn er vele wegen die je in Rome brengen.
Heb je inmiddels contact met de klantenservice gehad, of wil je dat ik voor je aan de slag ga? Ik hoor graag van je!
Murris

Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Geldt ook voor mij.
Verbaast me dat je zo in een seconde Eredivisie Live kan bestellen, maar opzeggen nowhere.
Moet je klantenservice bellen of zo. Onzin volgens mij is een bedrijf verplicht dezelfde service voor aanmelden als afmelden te hebben. Niks bellen gewoon dezelfde klik als aanmelden.
Dus aktie monopolist!
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Murris. Wat lukt er niet aan het opzeggen van Fox Sports Eredivisie? Dit zou via mijnZiggo gewoon moeten kunnen. Als hierin dingen fout gaan, hoor ik graag wat precies.
Murris

Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hey Lycke, beetje popie jopie maar vooruit. Mag je mij vertellen waar ik dat kan doen?
Kan gewoon mijn abonnement aanpassen dus alles mbt internet, telefoon en zenderpakketten.
Telefoon kan ik alleen opzeggen via klantenservice. En waar kan ik nu Eredivisie Live opzeggen?
Dusss?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
@Murris.
Wanneer je in mijnZiggo ingelogd bent, ga je naar het kopje "producten". Hier klik je op "TV" En dan op "Beheer je zenderpakketten".
Je komt dan in een scherm waar je zenderpakketten staan, met de optie "Opzeggen" er onder.


Dit is in elk geval hoe het er zou moeten uitzien. Mocht het er bij jou anders uitzien, hoor ik het graag! Ook hoor ik het uiteraard graag wanneer je het wel gevonden hebt, zodat ik weet dat het opgelost is :-).
Murris

Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Je hebt gelijk, maar waarom geen link naar deze pagina in Wijzig je Abonnement.
Lijkt me onder dat kopje te zitten (toch?), want het lijkt me een wijziging van je abonnement.
Overigens had ik het al opgezegd samen met Fox Sports op 1-7-2018.
Omdat ik overging naar Vodafone met extra pakket.
Ineens toch Eredivisie Live ... maar dus nu ook opgezegd per bijna een maand later.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Een koppeling hiernaartoe op de "wijzig je abonnement" pagina zou hier zeker niet misstaan. Ik ga de suggestie om dit toe te voegen doorzetten. Bedankt voor de tip! #LekkerBezig
Er stond al een opzegging voor "FOX Sports Eredivisie en Ziggo Sport Totaal" per 1 juli in het systeem. Je hebt het nu opnieuw opgezegd, maar dat is natuurlijk niet nodig! Omdat het nog geen 1 juli is, zag je het nog in mijnZiggo. De opzegging per 1 juli zal gewoon doorgaan :-).
Murris

Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste Lycke, dank voor de service en dan weer een vraag waarom kan jij wel zien wat ik als gebruiker niet kan zien. Misschien ergens een lijst van akties (verleden en toekomst), zoals je ook wel eens ziet bij facturen.
Ook had ik verwacht bij de opzegging een melding hé je hebt al opgezegd en wel per 1 juli 2018!!
Dank in ieder geval!
Gr Roel
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Die melding komt niet naar voren omdat in mijnZiggo niet "bekend" is dat er al is opgezegd. Wel heb je natuurlijk een bevestiging van je opzegging per 1 juli gekregen per mail (op 31-05-2018).
Wat betreft de lijst met acties; wellicht is dit een mooie toevoeging. Al kunnen dergelijke zaken ook voor enorm veel verwarring zorgen. In dit geval uiteraard niet, maar ik kan me vele situaties voorstellen die onrust/onbegrip zouden veroorzaken met een dergelijke lijst. Ik ga het in elk geval doorzetten. Wellicht kunnen we er iets mee!

Wat betreft "waarom kan jij wel zien wat ik als gebruiker niet kan zien". Ik haalde de informatie puur uit de bevestigingsmail die gestuurd is. Hierin zie ik dus hetzelfde als jij ook kunt zien :-).
Murris

Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Lycke Ziggo wrote:
Die melding komt niet naar voren omdat in mijnZiggo niet "bekend" is dat er al is opgezegd. Wel heb je natuurlijk een bevestiging van je opzegging per 1 juli gekregen per mail (op 31-05-2018).
Wat betreft de lijst met acties; wellicht is dit een mooie toevoeging. Al kunnen dergelijke zaken ook voor enorm veel verwarring zorgen. In dit geval uiteraard niet, maar ik kan me vele situaties voorstellen die onrust/onbegrip zouden veroorzaken met een dergelijke lijst. Ik ga het in elk geval doorzetten. Wellicht kunnen we er iets mee!

Wat betreft "waarom kan jij wel zien wat ik als gebruiker niet kan zien". Ik haalde de informatie puur uit de bevestigingsmail die gestuurd is. Hierin zie ik dus hetzelfde als jij ook kunt zien :-).
Murris

Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste Lycke,
Volgens mij had ik per 1 juli 2018 opgezegd voor Eredivisie Live. Ook door jou bevestigd. Kijk naar mijn producten ... ja hoor nog steeds Eredivisie Live en ik kan het ook nog ontvangen.
Rara?
Gr Roel
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Misschien dat het even een dag tijd nodig heeft?
Op zondag doen ze geen afsluitingen of zo 🙂
Als het maar niet op je rekening komt, dat is het belangrijkste!

Denk dat Lycke hier je zeker wel mee kan helpen, komt goed.
Murris

Level 1
  • 28Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Haha, op zondag doen ze geen afsluitingen ... gaaf ... 2018 wordt dit nog door mensen gedaan???
Vandaar die verhogingen !!!
Gr Roel
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Hahaha... ja, ik zeg ook maar wat... Weet ook niet waarom ze het niet hebben afgesloten.
Babbel

Level 6
  • 230Posts
  • 5Oplossingen
  • 141Likes
Ik kwam er net achter dat de knop opzeggen niet werkt in chrome, maar wel in edge. Welke setting het probleem in chrome veroorzaakt weet ik nog niet, maar je krijgt niet het vakje waarop je de datum kunt invullen. Er gebeurd gewoon niets als je op de knop drukt. Popup blocker is het niet iig, lijkt een script issue.
Bij edge werkt het dus wel.
Rednas77

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan via mijn ziggo Movie & Series XL niet opzeggen. Niet via Chrome, maar ook niet via Edge werkt abonnement wijzigen. Kan alles op de pagina's selecteren, maar de checkboxes deselecteren werkt niet.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dan wordt het bellen of chatten voor de snelste oplossing Rednas77
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

Uitgelicht topic