Selvi

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opzeggen - ik krijg jullie niet te pakken.

Ik kan jullie telefobisch niet bereiken ik wil mijn abonnement opzeggen ivm hoge facturen en slechte bereikbaarheid van de klantenservice
3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Wij kunnen hier dit niet voor je regelen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
telefobisch
Tikfoutje natuurlijk. Vond dit leuk ondanks de serieuze kant van de zaak.
Sorry.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Selvi . Welkom hier!
Jammer dat je ons wilt verlaten vanwege hoge facturen. Heb je al eens naar goedkopere opties bij ons gekeken?

Contact met ons opnemen kan op vele manieren. Telefonisch in hier 1 van, maar het kan ook via het contactformulier, de 24/7 chat, social media, hier op de community of je laat je door ons terugbellen. Opties genoeg, denk ik zo :-).
Kan ik voor je aan de slag? Of regel je het zelf?

Uitgelicht topic