@Martien62
Kan je aangeven wat je precies bedoelt, met “alles” in:
Martien62 wrote:
"…...….en heb alles al een keer opnieuw erop gezet en werkt nu nog steeds niet ……
Veelal werken dit soort app's in combinatie met een cloud-server van de fabrikant. De veiligheidsmaatregelen van zo'n systeem onderkennen dat de camera niet meer deel uitmaakt van het netwerkje waar het eerst zat.
Om hier doorheen te breken lijkt het mij handig om:
-de camera af te melden in de app (te laten vergeten / te verwijderen);
-eventueel doe je dit ook in jouw account bij de cloud-server.
-daarna meldt je de camera weer aan alsof het en nieuwe camera is (Bij app en server). Volg hiervoor de instructies uit de gebruiksaanwijzing. Dit moet je lukken, want dat is je destijds ook gelukt.
P.S.: Als je destijds geen poorten hoefde open te zetten dan hoeft dit nu ook niet. Het samenwerken van een cloud-server en app is er juist voor (in de meeste gevallen) om het openzetten van poorten (het z.g. portforwarden) overbodig te maken.
Groet,
DennyW