Ron100

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

opnemen met ziggo go lukt niet meer

Opnemen met de ziggo go app lukt niet meer 

De app ziet de juiste box ( serienr klopt)

Maar opnemen lukt  niet geeft aan dat je het opnieuw moet proberen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey! Er is momenteel een storing die dit veroorzaakt. 
Het goede nieuws hieraan is; het is bekend bij ons en we werken aan de oplossing! Het slechte nieuws is dat het dus niet per direct op te lossen is. Er wordt aan gewerkt! 

 

 

Check voor updates dit topic

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ik denk dat er iets bij Ziggo niet goed zit, je bent de derde vandaag met dit probleem.

betty2

Level 1
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankje wel dat denk ik nu ook 

 

groetje betty

Ron100
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is in ieder geval nog niet opgelost 

Kan er een @Ziggo Community medewerker hierop misschien reageren 

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey! Er is momenteel een storing die dit veroorzaakt. 
Het goede nieuws hieraan is; het is bekend bij ons en we werken aan de oplossing! Het slechte nieuws is dat het dus niet per direct op te lossen is. Er wordt aan gewerkt! 

 

 

Check voor updates dit topic

Uitgelicht topic