Hi Evert,
Bedankt voor je toelichting. Ik heb inmiddels wat meer informatie!
In de screenshot die jij deelt, staat "Als je vervolgens in de geplande opnames kijkt, staat de opname er gewoon bij". Dat kan ik bevestigen en dat hebben we ook in onderzoek. Je krijgt een melding dat de opname niet is ingesteld, maar in de werkelijkheid word hij wel gepland. Be rt geeft echter het volgende aan "De app heeft helaas een bugje betreffende de opname, er wordt naar een oplossing gezocht.". Dit suggereert dat het opnemen op afstand helemaal niet functioneert.
Ik heb zojuist meerdere opnames via Ziggo Go ingepland en heb meerdere keren de foutmelding ontvangen "de opname is niet ingesteld", na controle op de Mediabox XL zie ik alle opnames er in staan. Bij mij werkt het opnemen op afstand dus wel, maar krijg ik onterecht een melding dat het opnemen op afstand niet is gelukt.
Er zijn dus 2 problemen gaande:
- Je krijgt een foutmelding tijdens het inplannen van de opname, maar de opname is wel ingepland op de Mediabox.
- Je krijgt een foutmelding tijdens het inplannen van de opname, de opname is niet ingesteld op de Mediabox.
Let op! Dit probleem speelt met alle decoders met opnamefuncties. Het gaat niet enkel om de Mediabox XL.
Als je een foutmelding krijgt en de opname ook niet op de mediabox terug te vinden is, dan mag je mij een privébericht sturen met een antwoord op de volgende vragen:
- Klantnummer:
- Serienummer smartcard
- Serienummer settop box/decoder:
- cMac address:
- settop box status: offline/online