ejbosmanjr

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

opnemen Judas RTL4

Tot mijn verbazing was het niet mogelijk om zondagavond (3 feb) de aflevering van Judas op te nemen ,de eerst 4 wel .
Ik heb nog wel tijdens de uitzending gecheckt of het opname icoon wel was actief was.
Ook uitgesteld kijken is niet mogelijk.
Ik las elders dat de opname bewust geblokkeerd wordt om de mensen te dwingen om via Videoland de serie betaald te gaan kijken. Dit lijkt mij sterk omdat we toch gewoon betalen voor een opname/terugkijk service?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15824Posts
  • 2990Oplossingen
  • 7233Likes
Naat wrote:
Hier hetzelfde. Súperirritant! Stel je voor dat je dit bij Netflix zou hebben... Kan echt niet.
Beste Ziggo, graag jullie reactie.




Die reactie is er, maar omdat iedereen zomaar een topic opent zonder even te kijken of er al iets gemeld is raakt het allemaal gefragmenteerd .




https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/meerdere-geplande-opnames-36812#post365469

Anne H Ziggo Community Moderator
2083 reacties
8 uur geleden 6 februari 2019
Hallo

Ik heb in het andere topic een korte reactie geschreven.

Helaas is er een fout in de gids ontstaan waardoor je het niet hebt kunnen opnemen. Dit kan door verwerking in onze systemen komen, het kan ook al fout gegaan zijn bij de leverancier van de gids data. Dit kunnen we achteraf niet meer herstellen, wel voor items die in de toekomst liggen.

Uitzendingen van de commerciële zenders zijn niet altijd beschikbaar via Replay TV. Dit houd in dat wij aflevering 5 niet meer voor je kunnen regelen, die aflevering komt niet meer voor in onze media libraries.

Het kwaliteitsteam gaat zeker kijken naar de gegevens over dit voorval die je via e-mail aan ons gestuurd hebt, het doel is om dit soort problemen steeds minder te laten gebeuren.

Bekijk in context

6 Reacties 6
TV kijkSter

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ejbosmanjr wrote:
Tot mijn verbazing was het niet mogelijk om zondagavond (3 feb) de aflevering van Judas op te nemen ,de eerst 4 wel .
Ik heb nog wel tijdens de uitzending gecheckt of het opname icoon wel was actief was.
Ook uitgesteld kijken is niet mogelijk.
Ik las elders dat de opname bewust geblokkeerd wordt om de mensen te dwingen om via Videoland de serie betaald te gaan kijken. Dit lijkt mij sterk omdat we toch gewoon betalen voor een opname/terugkijk service?

Hier precies hetzelfde, kan ook niet de herhalingsaflevering vinden.
Erg frustrerend allemaal. Gisteren gebeld met de klantenservice, het zou een storing zijn.
Schijnbaar dus niet. Nu mis ik dus aflevering 5 in mijn opname lijstje, kan hem ook niet terug kijken.
Ik geloof dat ik onderhand wel genoeg geld bij Ziggo neerleg voor het abonnement. Als ik overstap naar glasvezel heb ik en sneller internet, beter beeld en 2 tientjes (!!!) per maand goedkoper.

Waar heb je dat overigens gelezen dat dit bewust geblokkeerd is?
Pfffff

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik had ook hetzelfde probleem ja. En heel vervelend dat terugkijken ook niet kan, je mist nu dus een aflevering. En als er dan een storing is, kan gebeuren, maar los het dan op, zorg dan dat je toch terug kan kijken.
Gebeurt de laatste tijd sowieso wel vaker dat de TV gids niet klopt.
Naat

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier hetzelfde. Súperirritant! Stel je voor dat je dit bij Netflix zou hebben... Kan echt niet.
Beste Ziggo, graag jullie reactie.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Je kunt ook contact opnemen met Ziggo via de chat of op een andere manier op de contactpagina beschreven.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, alleen als er iemand beschikbaar is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Steefb

Level 20
  • 15824Posts
  • 2990Oplossingen
  • 7233Likes
Naat wrote:
Hier hetzelfde. Súperirritant! Stel je voor dat je dit bij Netflix zou hebben... Kan echt niet.
Beste Ziggo, graag jullie reactie.




Die reactie is er, maar omdat iedereen zomaar een topic opent zonder even te kijken of er al iets gemeld is raakt het allemaal gefragmenteerd .




https://community.ziggo.nl/ziggo-replay-tv-gids-157/meerdere-geplande-opnames-36812#post365469

Anne H Ziggo Community Moderator
2083 reacties
8 uur geleden 6 februari 2019
Hallo

Ik heb in het andere topic een korte reactie geschreven.

Helaas is er een fout in de gids ontstaan waardoor je het niet hebt kunnen opnemen. Dit kan door verwerking in onze systemen komen, het kan ook al fout gegaan zijn bij de leverancier van de gids data. Dit kunnen we achteraf niet meer herstellen, wel voor items die in de toekomst liggen.

Uitzendingen van de commerciële zenders zijn niet altijd beschikbaar via Replay TV. Dit houd in dat wij aflevering 5 niet meer voor je kunnen regelen, die aflevering komt niet meer voor in onze media libraries.

Het kwaliteitsteam gaat zeker kijken naar de gegevens over dit voorval die je via e-mail aan ons gestuurd hebt, het doel is om dit soort problemen steeds minder te laten gebeuren.
Naat

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via RTL XL is het terug te kijken. Andere library blijkbaar.
Dank voor de reactie.

Uitgelicht topic