bert kruit

Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opname voetbal niet goed gelukt.

had voetbal op genomen...fox...1 uur geklets blablbla...liep 12 minuten op live achter...timeshifting dus...na 12 min eie oefening...opname stopg...wtf...waarom
36 Reacties 36
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey bert kruit . Sorry, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Kan je iets meer uitleg geven over wat je deed/zag/wat er gebeurde?
bert kruit
Topicstarter
Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hele hoop letters zijn verdwenen...raaaar..
had voetbal opgenomen...fox...1 uur geklets doorgespoeld...liep 12 minuten op liveuitzending achter...timeshifting noemen ze dat...na 12 min einde oefening...opname stopgezet...opname liep niet door vanaf moment dat ik begin afspeelde...what the fuck...waarom?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Om welke uitzending (dag/tijd) gaat het precies?
bert kruit
Topicstarter
Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
zondag 19-5...go-ahead tegen den bosch...fox...12.14 tot 14.04
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
bert kruit wrote:
zondag 19-5...go-ahead tegen den bosch...fox...12.14 tot 14.04


Oke. En hij heeft dus niet de volledige 1 uur en 50 minuten opgenomen? Hoe lang is de opname precies?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Oh en zou je eens willen kijken hoe het gaat wanneer je het programma terug kijkt met replay? Ik heb even snel online gekeken, maar dat ziet er gewoon goed uit.
bert kruit
Topicstarter
Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
niet dus...ik heb dit wel vaker...opnemen,timeshift,opname stopt...probeer maar eens
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ik heb het geprobeerd en de uitzending draait hier gewoon, online. Heb je het zowel online als met de mediabox?
bert kruit
Topicstarter
Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
misschien heeft een andere persoon er ook last van...even afwachten
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Maar heb je het zowel online als via de mediabox bert kruit ?
bert kruit
Topicstarter
Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dit is afdeling next box...online?...computer...dat is internet...nextbox zit aan modem met kabeltje(firewire?) en coax kabel als je dat bedoeld...
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Zoals ik zei had ik online even getest en ging daar alles goed. Daarom vroeg ik jou of het zowel online (www.ziggogo.tv) als via de mediabox fout gaat, of enkel via de mediabox. Als je het nu enkel via de mediabox geprobeerd hebt, zou je het dan ook eens via ziggogo willen proberen?
En heb je het nu zowel via de opname als via replayTV geprobeerd?
bert kruit
Topicstarter
Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dat kan dus niet meer...mag alleen in de toekomst opnemen...maar ik heb het wel vaker gehad met de horizon...daarom had ik gisteren een nieuw topic geplaatst of er meer mensen dit probleem hebben...ik geloof niet dat ik het probleem alleen heb...maar het werd niet geplaatst...raar...
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Je kunt niet nog opnemen, maar wel terugkijken met replayTV.


Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Bert.
Het is niet de bedoeling dat we dezelfde vraag steeds opnieuw behandelen. Ik heb nu dus deze berichten even in een eigen topic van je gezet.
bert kruit
Topicstarter
Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dat is afdeling EPG...we praten nu over opnames...
bert kruit
Topicstarter
Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
jammer dat dat andere topic niet is geplaatst (2x)...want daar gaat het om...verbergen jullie iets of plaats je deze onduidelijke verwarrende draad expres...
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hallo Bert,

Volgens mij is er geen verschil meer tussen "de afdeling EPG" en de "afdeling opnames" .
Of je nou vooraf, of nog tijdens de uitzending, op opnemen hebt gedrukt,of dat je een paar dagen later via Replay TV wilt kijken, je kijkt naar het zelfde mediabestand. Vandaar denk ik de vraag om het nog een keer op de Next, via Replay TV, te proberen.
bert kruit
Topicstarter
Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dat is er wel degelijk...opnames mag je vooruitspoelen...EPG mag dat niet altijd...moet je vaak een uur wachten...die ergernis heb ik dus nu al een paar keer meegemaakt...daarom mijn nieuwe topic...hebben andere dat ook?...en wil je die topic plaatsen...dan mag deze wel weg!

Uitgelicht topic