Weldra

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opname stopt plotseling met OK op het scherm

Donderdag j.l. Expeditie Robinson opgenomen. Zaterdagavond halverwege de avond stopt het afspelen met alleen OK op het scherm. Opname stoppen en verder afspelen levert direct OK op. Opname stoppen en van begin af aan afspelen levert op de zelf de plaats wederom OK op. Op internet een topic gevonden op de community maar daar heb ik geen toegang toe. Op de helpdesk is dit probleem niet bekend. En wordt mij verteld u bent de enigste die die tot nu toe heeft gemeld. Waarop ik vraag maakt u hier dan een incident van. Antwoord helpdesk nee dat doen we niet voor dit soort problemen. Dan blijft voor iedereen die dit meld dat dit niet bekend is. Als meerdere mensen dit melden gaan we er wel wat aan doen. Maar u noteert het niet. Nee we noteren dit niet. Snapt iemand hier iets van?? Ik niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Mogelijke oplossing:
Als Automatisch schijfbeheer aan staat in je instellingen, dit uitzetten en de box 30 seconden van de stroom halen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Mogelijke oplossing:
Als Automatisch schijfbeheer aan staat in je instellingen, dit uitzetten en de box 30 seconden van de stroom halen.
Weldra
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Be rt wrote:
Mogelijke oplossing:
Als Automatisch schijfbeheer aan staat in je instellingen, dit uitzetten en de box 30 seconden van de stroom halen.

Ok, Bert hartelijk bedankt voor je reactie. Ik heb gedaan wat je hebt voorgesteld. Automatisch schijfbeheer uit zetten, moet je dan af en toe zelf iets aan schijfbeheer gaan doen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Weldra Nee hoor, ik heb dat nooit hoeven doen en ik heb altijd veel opgenomen.
Pas wel op als er meer dan 70% opgenomen wordt, je krijgt ook geen waarschuwing als de harde schijf te vol wordt, althans ik heb dit nog niet gezien.
Weldra
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok, bedankt Bert. Dat is dan zeker de reden dat ik dit probleem kreeg. Hij stond inmiddels op 86% en is dan zeker tijdens het opnemen gaan “beheren”.

Uitgelicht topic