Acspr1959

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Opname stopt plotseling en er staat OK op het scherm

De laatste tijd stoppen opnames die ik bekijk plotseling, er staat dan "OK"op het scherm en de verdere opname is weg.Ik kan op dat moment alleen op ok drukken en niet voor of achteruit.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Acspr1959,

Heb je automatisch schijfbeheer op Uit staan? Zo niet, dan kan dat goed de oorzaak zijn.
Je kunt dit vinden bij Menu > Opties > Voorkeursinstellingen > Automatisch schijfbeheer.

En hoe vol is de harde schijf van de box?

Groet,
Evert

Bekijk in context

5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Acspr1959,

Heb je automatisch schijfbeheer op Uit staan? Zo niet, dan kan dat goed de oorzaak zijn.
Je kunt dit vinden bij Menu > Opties > Voorkeursinstellingen > Automatisch schijfbeheer.

En hoe vol is de harde schijf van de box?

Groet,
Evert
Acspr1959
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Automatisch schijfbeheer stond idd aan, heb ik nu uit gezet. inhoud harde schijf is 12%. bedankt voor je reactie.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Top! Die zorgt vaak voor problemen, dus kijk het even de komende tijd aan of het beter gaat 🙂
Je hebt in ieder geval nog genoeg ruimte op de schijf over, dat is het probleem sowieso niet ??
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Acspr1959. Welkom! Top dat je hier je vraag neergelegd hebt. De tip van @Evert96 is denk ik inderdaad de juiste, in dit verhaal.
Hou je ons de komende tijd nog op de hoogte over hoe het gaat? We horen (lezen) graag van je!
WTAdriaansen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij hebben deze melding ook gekregen bij een opname. Opslag is pas 14% en we hebben automatisch schijfbeheer uitgezet. We kunnen alsnog de opname niet verder kijken.

Uitgelicht topic