J.r

Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Opname beeld spoelen klopt niet

Als ik reclame van opname door spoel met beeld balkje dan klopt beeld niet met het spoelen 

20 Reacties 20
Hansjepk

Level 5
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Hallo. Hetzelfde geldt ook bij mij. Erg irritant. Op moment dat reclame begint en ik ga doorspoel dan zie ik de eerste minuten nog het beeld van voor de reclame. Ook bij opnames die ik wel terug kijken, is de betreffende aflevering al ruime minuten bezig. Dus dan moet ik terug spelen naar het begin. Ook erg irritant. Hoop op een oplossing. Groetjes Hans. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zag het vandaag weer goed gaan, bij jullie ook?

J.r
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Klopt en in het menu staat nu ook dubbel door elkaar heen bij opname instellingen 

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @J.r & @Hansjepk! Hoe staat het er op dit moment voor met de problemen? Speelt dit nog steeds en klopt het beeld dat te zien is in de balk nog steeds niet met waar je bent gebleven qua doorspoelen? Ervaren jullie verder misschien ook problemen met andere interactieve diensten van de mediabox?

 

J.r
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Erik S Ziggo wrote:

Dag @J.r & @Hansjepk! Hoe staat het er op dit moment voor met de problemen? Speelt dit nog steeds en klopt het beeld dat te zien is in de balk nog steeds niet met waar je bent gebleven qua doorspoelen? Ervaren jullie verder misschien ook problemen met andere interactieve diensten van de mediabox?

 

Ja dat probleem is er nog steeds 

men menu balk staat ook alles door elkaar bijvoorbeeld start en opnemen staat door elkaar 

Hansjepk

Level 5
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Hoi

Ja bij mij ook. Als ik ga doorspoelen, zie ik een lange smalle balk. Daartussen in zijn er verschillende kleuren. Dit zijn reclameblokken. Op moment als er dan reclame is, spoel ik versneld door en zie ik het beeld. Maar als ik dan doorspoel wat eigenlijk reclame moet zijn, zie ik nog het programma waar ik naar kijk zo'n dikke 2 minuten en dan klopt het beeld in het totaal niet meer. Erg irritant. Groetjes Hans.

J.r
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hansjepk wrote:

Hoi

Ja bij mij ook. Als ik ga doorspoelen, zie ik een lange smalle balk. Daartussen in zijn er verschillende kleuren. Dit zijn reclameblokken. Op moment als er dan reclame is, spoel ik versneld door en zie ik het beeld. Maar als ik dan doorspoel wat eigenlijk reclame moet zijn, zie ik nog het programma waar ik naar kijk zo'n dikke 2 minuten en dan klopt het beeld in het totaal niet meer. Erg irritant. Groetjes Hans.

Klopt hier net zo 

en ik heb menu ook nog letterlijk door elkaar heen staan opname en kijken kan dus niet lezen wat er staat 

J.r
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Dit bedoel ik even foto 

Hansjepk

Level 5
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Hoi. Dit komt mij bekent voor. Dit heb ik heel in het begin gehad. Kan even niet zeggen bij welke update. Meen na update 4.24. 

Toen heb ik de stroom van de next gehaald en minuut gewacht en daarna de voeding weer erin gestoken. 

Ik heb dit nu niet wat ik op de foto zie. 

Groetjes Hans

J.r
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hansjepk wrote:

Hoi. Dit komt mij bekent voor. Dit heb ik heel in het begin gehad. Kan even niet zeggen bij welke update. Meen na update 4.24. 

Toen heb ik de stroom van de next gehaald en minuut gewacht en daarna de voeding weer erin gestoken. 

Ik heb dit nu niet wat ik op de foto zie. 

Groetjes Hans

Oké bedankt kan ik nog een keer proberen 

J.r
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
J.r wrote:
Hansjepk wrote:

Hoi. Dit komt mij bekent voor. Dit heb ik heel in het begin gehad. Kan even niet zeggen bij welke update. Meen na update 4.24. 

Toen heb ik de stroom van de next gehaald en minuut gewacht en daarna de voeding weer erin gestoken. 

Ik heb dit nu niet wat ik op de foto zie. 

Groetjes Hans

Oké bedankt kan ik nog een keer proberen 

Ik heb alles gereset en het lijkt nu beter bedankt ?

Hansjepk

Level 5
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 27Likes

Hoi. Graag gedaan. Is het met het doorspoelen nu ook beter? 

Bij mij niet.

Groetjes Hans. 

J.r
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Hansjepk wrote:

Hoi. Graag gedaan. Is het met het doorspoelen nu ook beter? 

Bij mij niet.

Groetjes Hans. 

Nee het doorspoelen klopt hier ook niet 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@J.r We hebben meer van dit soort meldingen ontvangen van verschillende klanten en dit is ook bij ons in onderzoek. Er zijn ook gevallen bekend waarbij de opname bij het doorspoelen de opname weer naar het begin springt. Dit gebeurd dan alleen de eerste keer, start je de opname weer dan gaat het weer goed. Heb je dit probleem ook als je door middel van een Voice Control opdracht “Spoel X minuten door” in spreekt? Waarbij X het gewenste aantal minuten is wat je door wenst te spoelen?

J.r
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Paul Ziggo wrote:

@J.r We hebben meer van dit soort meldingen ontvangen van verschillende klanten en dit is ook bij ons in onderzoek. Er zijn ook gevallen bekend waarbij de opname bij het doorspoelen de opname weer naar het begin springt. Dit gebeurd dan alleen de eerste keer, start je de opname weer dan gaat het weer goed. Heb je dit probleem ook als je door middel van een Voice Control opdracht “Spoel X minuten door” in spreekt? Waarbij X het gewenste aantal minuten is wat je door wenst te spoelen?

Via voice control het nog niet geprobeerd 

ga het proberen en laat het dan weten 

J.r
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
J.r wrote:
Paul Ziggo wrote:

@J.r We hebben meer van dit soort meldingen ontvangen van verschillende klanten en dit is ook bij ons in onderzoek. Er zijn ook gevallen bekend waarbij de opname bij het doorspoelen de opname weer naar het begin springt. Dit gebeurd dan alleen de eerste keer, start je de opname weer dan gaat het weer goed. Heb je dit probleem ook als je door middel van een Voice Control opdracht “Spoel X minuten door” in spreekt? Waarbij X het gewenste aantal minuten is wat je door wenst te spoelen?

Via voice control het nog niet geprobeerd 

ga het proberen en laat het dan weten 

Het voice control gaat goed 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@J.r Fijn dat het daarmee wel lukt! Wat betreft het handmatig doorspoelen (zonder Voice Control) dat is bij ons bekend en zal door middel van een nieuwe update opgelost worden.

J.r
Topicstarter
Level 5
  • 77Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Paul Ziggo wrote:

@J.r Fijn dat het daarmee wel lukt! Wat betreft het handmatig doorspoelen (zonder Voice Control) dat is bij ons bekend en zal door middel van een nieuwe update opgelost worden.

Oké is goed we redden ons er nu eerst wel mee ?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@J.r Helemaal goed! Heel veel kijkplezier gewenst. En hopelijk is het probleem zo snel mogelijk verholpen.

Uitgelicht topic