Beantwoord

*Opgelost* Ziggo lastig bereikbaar en landelijke On Demand en Replay storing sinds avond 01-09-2018 *Opgelost*


Reputatie 5
Badge +1
Waar zijn de publieke omroepen mee bezig? Ik mag nu niet eens meer replay tv doen voor het journaal!! Als je publieke omroep ons (mij) wil engagen is dit NIET de manier. Ik verander mijn routines en kijk gewoon niet meer.
icon

Best beantwoord door Serkan Ziggo 2 september 2018, 14:29

@All,

Ik heb alle topics/berichten met betrekking tot Replay TV gebundeld zodat ik jullie allen in één keer kan informeren.

Sorry voor het ongemak. We zijn ons ervan bewust dat dit heel vervelend is en we doen ons uiterste best om de storingen zo snel mogelijk te verhelpen.

Update 5 september:
De storing is opgelost.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

411 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
Allemaal familie daarvoor? Nee
EenVandaag? Nee

Kijken we toch lekker niet meer!
Reputatie 6
Badge +9
@schonkeren ,

Het mag nog steeds maar wel even geduld hebben. Duurt soms wel 1 tot 2 uur voordat het is vrijgegeven voor replay. 5 uur journaal was pas om 18:10 terug te kijken maar toen had ik het 18:00 journaal al gezien.
Sinds vandaag kan ik op de drie NPO zenders, met ziggo go, niet meer terug kijken.
Ben ik de enige?
Op de Ziggo GO app is het vandaag niet mogelijk NPO (1,2,3) programmas terug te kijken. Bij de commerciele zenders krijg. Ik wel een oranje “kijk” button. Is hier een reden voor of is dit een storing?
Hier net zo. Na 17:15 niks meer terug te kijken.
Hier hetzelfde, geen replay tv meer op de nederlandse zenders...
Reputatie 7
Badge +31
Er lijkt een storing te zijn, ik zie meer meldingen met replay.
Reputatie 7
Badge +31
Ik zie meer berichten verschijnen dat replay vreemd doet op de NPO zenders.
Reputatie 7
Badge +31
Ik zie nu meer meldingen komen dat replay het niet goed doet op NPO.
Reputatie 6
Badge +9
@Be rt ,

zal wel door de bezuinigingen komen😂
Sinds afgelopen week kan ik via Ziggo ookbijna geen programma op de NPO meer terugkijken: "dit programma is niet vrijgegeven voor replay". Ook later starten via "afspelen vanaf begin" kan bijna nergens meer.. Jammer, en als het zo blijft heeft een Mediabox weinig zin, reden om dan op te zeggen bij Ziggo. Wat is er aan de hand?
De programma’s van NPO 1-2-3 van gisteravond 31/8/18 zijn niet terug te kijken. Het gaat mij om de normale programma’s zoals bijv. De slimste mens, nieuwsuur de. Melding “niet voor replay beschikbaar”
Beste,

Dit heeft ws met rechten te maken. Voor NPO loopt alles via NPO Start.

Zie: https://pers.npo.nl/programmas-npo-ook-volgend-jaar-gewoon-gratis-te-zien-op-npo-start/
Reputatie 6
Zal wel een foutje zijn, vanaf vandaag is tot nu toe alles wel weer te zien
Replay van een of meerdere zenders is de laatste paar dagen niet mogelijk ook een te laat gestart programma is niet van af het begin te openen
Wat kan ik hier aan doen ? Ab.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Harry,

Er lijkt op dit moment wat mis te zijn met Replay TV bij NPO, er zijn namelijk al meerdere meldingen hier te zien op de community. Helaas kan ik het zelf nu niet voor je controleren.
Kun je nog meer programma's niet kijken? Want dan kan het ook zijn dat er iets individueels mis is.

Groet,
Evert
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Ab,

Om bij het begin te beginnen, heb je de Mediabox XL al even van de stroom afgehaald? Zo niet, haal um dan ongeveer 10 seconden van de stroom af en haal in de tussentijd ook even de coax kabel uit de Mediabox XL en plaats die weer terug voordat je de stroom er weer op zet.

Heb je dat al gedaan of helpt het niet, zet dan de Mediabox XL op NPO1 en bekijk dan de signaalsterkte en signaalkwaliteit. Dit kun je doen bij Menu > Opties > Diagnostiek en dan een klein beetje naar beneden met de pijltjes toetsen.

Verder, heb je een los modem? Zo ja, heb je een netwerkkabel tussen het modem en de box zitten?
Of heb je de Mediabox XL opgenomen in het thuisnetwerk? Dit levert namelijk veel van zulke problemen op dus is het beter dit niet te doen 🙂

Groet,
Evert
Reputatie 7
Badge +17
Ik lees gisteren & vandaag veel over replay dat het niet doet. Vermoedelijk is er ergens een storing. Zou goed zijn als Ziggo daar iets over communiceerde.
Reputatie 4
Badge +2
Het is vandaag zaterdag 1/9 22:50 uur duidelijk dat een 24 uurs klantenservice wel gemakkelijk is omdat Ziggo nu een HELE grote storing heeft... omdat postcodes niet worden herkend, on demand werkt niet, replay tv werkt niet... dan is het makkelijker/handiger dat je dit soort dingen direct aan een medewerker zou kunnen melden.
Ik hoop dan ook dat dit mogelijk wordt in de toekomst.. desnoods wordt twitter 24/7 in de gaten gehouden.
Reputatie 7
Badge +17
Na lang zoeken een klein berichtje op de faceboek gevonden

Ziggo Vervelend, Anita! Deze foutmelding is bij ons bekend. Er speelt een probleem op het On Demand platform. Sorry voor het ongemak.

Groet,
Ewolt
Reputatie 7
Badge +25
De chat van Ziggo is 24/7 bereikbaar en er zijn daar 24/7 mensen actief ook 😉
Reputatie 7
Badge +17
Maar nu is ie niet bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +25
Die zullen wel overspoeld worden 🤔 maar als het goed is, zitten ze er wel maar is het nu te druk 🙂
"Dit programma is niet vrijgegeven voor Replay" , krijg ik continu in beeld als ik de Replay wil gebruiken,
de laatste tijd weer een hoop problemen met vastlopers van opgenomen programma's en het niet functioneren van de Replay functie .
De Mediabox is echt een van de slechtste electronische producten die de afgelopen jaren op de markt is gezet , de vervanger is al in beeld , maar hoelang gaat dit "wanstallig slecht product" vervangen worden ???
Reputatie 4
Badge +2
Evert96 schreef:

De chat van Ziggo is 24/7 bereikbaar en er zijn daar 24/7 mensen actief ook ;)


Zag idd die chat ineens voorbij komen 😛
Had gelijk gemeld dat er een grote storing aanwezig is... en kreeg als antwoord dat ze ervan op de hoogte waren 🙂