Dustin

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op tweede tv-toestel komen alleen de ongecodeerde zenders door

Op mijn 2e tv heb ik alleen de zenders 1 2 3 en 14 

De rest van de zenders niet.

Alles van ziggo door lopen en geen resultaat.

Daar heb ik alleen de CI+ module

De 1e tv werkt prima

weet het niet meer

 

 

 

 

 

6 Reacties 6
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi Dustin,

Krijg je een melding te zien bij de andere zenders? Zo ja, welke?
Je hebt het over een CI+ module, gebruik je die op je 2e tv? Zo niet, hoe kijk je dan tv via die 2e tv?
Heb je een mediabox daar of kijk je gewoon zonder kastje/module?

Groet,
Evert

Dustin
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI+ module op de 2e tv en daar doe de rest van de zenders het niet.

 

gr Dustin

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes

Heb je de CI+ Module wel correct geinstalleerd, eerst de module erin en laten wennen aan de TV en daarna de SmartCard.

Je kan ook deze Link Televisie met CI+ Module opnieuw installeren raadplegen wie weet vind je de oplossing.

 

Als alles goed is geinstalleerd kan je ook nog via Mijn Ziggo login naar Producten tabblad gaan en dan kies je voor Televisie. Zoek dan de Smartcard nummer erbij en Haal zenders opnieuw op.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

In “mijn Ziggo” kun je zenders eens opnieuw ophalen. Of zenders en pincode herstellen.

Je vindt deze optie onder “producten / Televisie “

Edit, dat heeft Dave hierboven dus beter uitgelegd.

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Welke foutmelding krijg je bij die zenders, @Dustin?

Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes

Welkom op de Community, Dustin. We denken hier graag met je mee zodat je je 2e tv weer kan gebruiken. Ben je inmiddels verder gekomen met de tips die hier zijn gegeven? 

Uitgelicht topic