Rinze

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongevraagde wijzigingen in bestaand abonnement

Op Movies en Series XL ben ik tot op heden geabonneerd. Reden is dat ik CNBC Europe wil ontvangen en dat kan alleen met extra zenderpakket.

Vandaag heb ik gebruik gemaakt van de aanbieding van Ziggo voor uitbreiding met gratis Movies en Series L, maar kreeg als reactie dat ik voor Movies en Series XL of voor Movies en Series L niets meer behoef te betalen. 

Dit bericht is voor mij onduidelijk. Voor Movies en Series XL betaal ik tot op heden euro 11,95 per maand.

Tot mijn stomme verbazing kan ik sinds vanmiddag CNBC Europe en Baby TV nier meer ontvangen. Hier is duidelijk sprake van het creeren van chaos.  Dit probleem wil ik graag opgelost hebben.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je Movies en Series XL veranderd in Movies en Series L in je abonnement, dan is het logisch dat je Movies en Series XL niet meer hoeft te betalen en ook niet meer kan kijken.

Er is één abonnement mogelijk op “Movies en Series” met 3 mogelijkheden als 2e keuze L en 3e XL, je kiest dus één van de 3 die oplopend in mogelijkheden zijn.

Op Movies en Series L en Movies en Series XL geabonneerd zijn is niet mogelijk, omdat Movies en Series L al in Movies en Series XL zit.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Als je Movies en Series XL veranderd in Movies en Series L in je abonnement, dan is het logisch dat je Movies en Series XL niet meer hoeft te betalen en ook niet meer kan kijken.

Er is één abonnement mogelijk op “Movies en Series” met 3 mogelijkheden als 2e keuze L en 3e XL, je kiest dus één van de 3 die oplopend in mogelijkheden zijn.

Op Movies en Series L en Movies en Series XL geabonneerd zijn is niet mogelijk, omdat Movies en Series L al in Movies en Series XL zit.

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes

@Rinze Zo had je het vast niet voor ogen. In ieder geval welkom op de Community en bij Vodafone als ik je verhaal goed lees! 

 

Voor alle verschillende smaken hebben we op de Community een overzichtje gemaakt: 

https://community.ziggo.nl/movies-series-143/movies-series-l-hoe-zit-dat-nou-precies-18142

Door het abonneren op Movies & Series L vervalt XL. Dit scheelt in de maandelijkse kosten maar ook in het aantal zenders. Dit is zo teruggedraaid. Heb je al contact met ons hierover gehad?

 

arendm

Level 1
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Ik kan me wel vinden in de klacht van Rinze. Via Vodafone extra’s heb ik het gratis pakket Movies & Series L en voor 20 euro heb ik Ziggo sport én Fox Sport. Ik zie geen mogelijkheid om de extra zenders te kijken zonder dat het me (veel) extra geld gaat kosten. Beetje jammer wel.

Uitgelicht topic