DVDGuy

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondertiteling opnames soms niet op Next, wel op iPad en iPhone?

Vreemd genoeg zijn sommige opnames van de zender Crime Investigations bij terugkijken via de mediabox niet voorzien van ondertitels, terwijl dezelfde opname bekeken op de iPad, wel ondertitels heeft…! 


Live kijken van CI geeft wel ondertitels, maar die worden -als ik die live uitzending opneem- blijkbaar wel opgenomen, maar zijn dan niet op de mediabox terug te zien… Stream ik vanaf mijn iPad naar Chromecast, dan wel zichtbaar, maar stream ik vanaf iPad rechtstreeks naar de mediabox niet zichtbaar… Lijkt op een software probleem...
 

ik heb uiteraard een harde reset van de mediabox gedaan, maar dat leverde geen verschil op.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hoi DVDGuy, er zijn enige tijd problemen geweest met de ondertiteling op o.a. CI. Opnames uit die periode zullen dezelfde problemen laten zien als de live uitzending. Daarnaast is de ondertiteling op de Mediabox Next inderdaad minder betrouwbaar dan de ondertiteling via Ziggo GO. Dat is een bekend probleem wat in toekomstige softwareupdates zal worden opgelost.

Zie ook dit topic, waarin we klachten over ondertiteling op de Mediabox Next zo veel mogelijk proberen te bundelen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Welke harde reset heb je precies uitgevoerd?

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hoi DVDGuy, er zijn enige tijd problemen geweest met de ondertiteling op o.a. CI. Opnames uit die periode zullen dezelfde problemen laten zien als de live uitzending. Daarnaast is de ondertiteling op de Mediabox Next inderdaad minder betrouwbaar dan de ondertiteling via Ziggo GO. Dat is een bekend probleem wat in toekomstige softwareupdates zal worden opgelost.

Zie ook dit topic, waarin we klachten over ondertiteling op de Mediabox Next zo veel mogelijk proberen te bundelen.

Uitgelicht topic