TiemenK

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ondertiteling niet synchroon of ontbreekt

Hallo allen.

Ik heb al sinds ik de mediabox next heb problemen met de ondertiteling als ik opgenomen programma's in de cloud bekijk of als ik bij TV & Replay een programma bekijk dat al uitgezonden is. Soms is de ondertiteling helemaal weg en soms loopt hij niet synchroon. Dit geldt niet voor alle zenders. Vaak bij history channel hd en discovery hd. Als ik bewaarde programma's via de ziggo app op mijn telefoon bekijk heb ik wel altijd prima ondertiteling. Wie weet raad? Ziggo hulplijn i.i.g. niet.

Groeten,

Tiemen

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Heb je de Next al een keer 30 seconden van de stroom gehad of terug gezet naar de fabrieksinstellingen?

Al je instellingen worden weer opgepakt en de opnamen en geplande staan in de cloud en zijn weer te zien, alleen b.v. bij Netflix en andere apps weer opnieuw inloggen.

Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.

Uitgelicht topic