loonhv

Level 1
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Ondertiteling bij Replay

Ik heb sinds kort de mediabox next. Standaard hebben wij de ondertiteling bij Nederlandstalige en Duitse zenders aanstaan.
Nu heb ik bij replay gemerkt dat de ondertiteling is verdwenen. Klopt dit? Zo ja, is er een optie om toch ondertitels bij replay te krijgen. Ik heb nog geen opnames bekeken maar ik vrees dat ook hier de ondertitels verdwenen zullen zijn. Dit probleem had ik overigens bij de oude horizon box niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Kijkt u eens hier.

Bekijk in context

7 Reacties 7
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Kijkt u eens hier.
loonhv
Topicstarter
Level 1
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
hartelijk bedankt voor de link van KXB458. Ik vermoedde al dat dit een softwareprobeem zou zijn. Het zij zo. Hetgeen ik wel jammer vind, is dat er ook wordt vermeld dat het “ op korte termijn” niet verwacht wordt te worden opgelost. Voor doven en slechthorenden is dit een behoorlijke afknapper. Zoals gezegd de Horizon box had dit probleem niet. Als Ziggo voorlopig niet in staat is uitontwikkelde software te bieden zal mi toch een financiële compensatie geboden moeten worden. Correcte ondertiteling in alle modi is toch een must!
JoopDiemen

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Probleem heb ik ook. Geen ondertiteling bij Discovery Science/History HD bij replay/opname. Live kijken geen probleem. Schijnt een software probleem te zijn volgens Helpdesk. Hoop dat dit snel opgelost zal worden
Peter.H

Level 3
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes
Ik heb hier ook problemen mee,heb er zelfs voor gebeld en kreeg te horen dat men het probleem nog niet kende,daar zakt dan echt mijn broek van af.
Wordt het niet eens tijd om hier wezenlijk iets aan te doen of geef tenminste een tijdspanne aan wanneer het verholpen moet zijn,het dwingt mij in ieder geval wel om onderzoek te doen naar een andere provider.Ik neem aan dat dat toch niet de bedoeling kan zijn.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Er was een gerucht dat 27 aug de boel zou zijn opgelost.
Dat is niet bevestigd door de Mods.
Zie de Topics over dit onderwerp.
Krieske

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb een probleem met de ondertiteling.
Geen ondertiteling bij opname CBS en Crime. Live krijgen geen probleem.
Hoop op een snelle oplossing

Uitgelicht topic