Alex JJ Bruins

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

onbetrouwbaar en leugenachtige en nietcorrecte werknemers.

De afgelopen drie dagen via klantenservice twee mobiele abonnementen proberen af te sluiten.

dag 1 alles zou geregeld zijn, zou teruggebeld worden binnen twee uur met de bevestiging dat het allemaal rond was, dus geregeld zoals afgesproken en toegestemd.
WORDT DUS NIET TERUG GEBELD !!

dag 2 van het aangevraagde abbonnement is zowel bij Ziggo als Vodaphone niks terug te vinden. Er wordt een nieuwe opdracht met de afspraken opnieuw geregeld, en ja we bellen u over drie uren terug ter bevestiging.
WORD DUS WEER NIET TERUGGEBELD EN HEB DRIE UREN VOOR NIKS IN DE WACHT GESTAAN.
ik savonds terugbellen, hetzelfde verhaal, niks is geregeld, en ik word niet terug gebeld. Vandaag wederom hetzelfde verhaal alleen word om 20.30 uur de verbinding verbroken bij Ziggo, en ik wordt niet teruggebeld. Ik savond weer naar Ziggo bellen, dit keer bij ouders, want voor hun waren de abonnementen ook bedoelt, ik moest van een medewerker van ziggo mijn vader aan de telefoon geven zodat hij zelf kon vertellen dat ie de abonnementen ook allebei op zijn naam wilde hebben. Wederom moest alles weer besteld en geregeld worden want weer konden e op naam van mij. Vader of moeder of mij niks in hun systeem ervan terugvinden.. Dat ik die dagen meerdere keren gebeld heb met Ziggo, kunnen ze bij Ziggo ook terugvinden want iedere keer hoor je dat alles wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden. Tevens staan de gesprekken en de urendurende wacht tijden ook op mijn telefoonrekening.

mijn vragen?......1. Zo behandel je een vaste klant niet die alles afneemt en daarbij ook nog twee mobiele abbonnementen wil hebben.
is dat nou geregeld of niet?
hoelang duurt het dan nog ? Indien niks geregeld is ?
waarom wordt je niet teruggebeld?
waarom moet je Zo lang wachten eer je een medewerker aan de lijn krijgt, zorg voor voldoende backup aan medewerkers, studenten verdienen graag er iets bij, en naar ik hoor wordt daar ook gebruik van gemaakt bij de callcenters, maar voor voldoende capaciteit moet je ook correct ervoor gaan betalen.
meer info?

***Privegegevens verwijderd door de moderator***
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Goedemorgen allen,

Ik heb de privégegevens van Alex JJ Bruins verwijderd, dat is wel zo netjes :-).

De rekening voor drie keer over per keer anderhalf uur in de wacht staan, waarbij de mobiele rekening van mij in die drie dagen bij elkaar opgelopen is tot € 483,50. Word ook door hen vergoed, ze sturen die gewoon door naar Ziggo

Alex JJ Bruins Dat zijn behoorlijk hoge belkosten. Het bellen naar Ziggo is 12 cent per minuut (lokaal tarief). Stel dat je in totaal 6 uren met ons hebt gebeld, dan reken ik het nog ruim, 0,12 x 360 minuten = €43,20. Het is en blijft ook je eigen keuze om telefonisch contact met ons te zoeken. Je had ons ook via Facebook, Twitter, e-mail of zoals je nu doet, via de Ziggo Community kunnen benaderen. Ziggo is dan ook niet verantwoordelijk voor de telefoonkosten die je hebt gemaakt.

Ik heb het postcode en huisnummer erbij gepakt dat genoteerd staat in jouw profiel en op dit adres worden er geen diensten van Ziggo afgenomen. Het gaat ook om het adres van je ouders, dus ik kon ook niet herleiden wat er allemaal heeft plaatsgevonden. Op de rest van jouw vragen waarom je niet wordt teruggebeld en wat er heeft plaatsgevonden heb ik dan ook geen antwoord.

heb gisteren eindelijk de juiste abbonnementen afgesloten, rechtstreeks bij Vodafone, twee mobiele abbonnementen,voor 12 euro, onbeperkt bellen en sms-en. Bij Vodafone wisten ze wel om alles in een half uur te regelen, zonder dat Ziggo er aan te pas kwam.


Fijn dat het abonnement alsnog is besteld. Ik sluit dit topic dan ook omdat het een individuele kwestie betreft en de rest van de Community je hierbij niet kan ondersteunen. Als je alsnog hulp nodig hebt, (en we een normaal gesprek kunnen voeren), mag je me ook privé benaderen in deze kwestie.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Alex JJ Bruins Haal je persoonlijke gegevens even weg. Dit is een openbaar forum.
Dit kan nog binnen het uur nadat je gepost hebt. Druk op de drie puntjes rechtsonder je bericht en kies bewerken .
Alex JJ Bruins
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Denk dr niet aan, ik wil antwoorden op mijn vragen en excuses voor de wijze waarop je als vaste klant wordt behandeld.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Dan
Alex JJ Bruins wrote:
Denk dr niet aan, ik wil antwoorden op mijn vragen en excuses voor de wijze waarop je als vaste klant wordt behandeld.


Moet je niet gek opkijken dat je spam en ongewenste telefoontjes krijgt.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Alex JJ Bruins wrote:
Denk dr niet aan, ik wil antwoorden op mijn vragen en excuses voor de wijze waarop je als vaste klant wordt behandeld.

Dat is niet verstandig. Als u in uw profiel uw postcode, huisnummer en telefoonnummer zet, is dat alleen voor moderators te lezen. Nu kan iedereen privegegevens zien. De gevolgen zijn voor uw rekening.
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Alex JJ Bruins ,

Gezien Uw eigen reactie en de gehele toon van Uw verhaal krijg ik de indruk dat U gewoon een eigengereid persoon bent. Indien Uw ouders een abonnement willen afsluiten zullen zij dat zelf dienen te doen. Ziggo kan door de AVG geen opdrachten van derden aannemen. Als Uw ouders ook producten van Ziggo afnemen kunnen zij zelf die abonnementen aanvragen. Nemen zij echter niets af van Ziggo maar U wel dan wordt het een ander verhaal. Voor Ziggo klanten is de combinatie met Vodafone reden voor voordeeltjes. Die gelden echter niet op 2 adressen. Misschien is dat de reden van alle commotie. En Uw eigen reactie als beste antwoord markeren geeft ook te denken.

Succes.
Alex JJ Bruins
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gelet op de reacties, kan ik alleen maar concluderen, dat diegenen die gereageerd hebben mij alleen bevestigen in mijn standpunt dat bij Ziggo alleen maar incompetente personen werken.

heb gisteren eindelijk de juiste abbonnementen afgesloten, rechtstreeks bij Vodafone, twee mobiele abbonnementen,
voor 12 euro, onbeperkt bellen en sms-en. Bij Vodafone wisten ze wel om alles in een half uur te regelen, zonder dat Ziggo er aan te pas kwam.

De rekening voor drie keer over per keer anderhalf uur in de wacht staan, waarbij de mobiele rekening van mij in die drie dagen bij elkaar opgelopen is tot € 483,50. Word ook door hen vergoed, ze sturen die gewoon door naar Ziggo, ook al omdat ze bij Vodafone al enkele maanden zich ergeren aan ziggo personeel die onjuiste informatie verstrekt, en zij boze reeds bestaande klanten van ziggo aan de lijn krijgen, die gewoon ook niet teruggebeld worden, en waarbij de bestellingen de volgende dag al niet meer terug te vinden zijn, wel dat dr wat is besteld, maar niet wat er is besteld.


VODAFONE, ENORM BEDANKT VOOR UW HULP, EN ALLES WAT MET ZIGGO TE MAKEN HEEFT, GA LEKKER TERUG NAAR JULLIE KLEUTERKLASJE, ga daar maar lekker onbetrouwbaar wezen, licht maar gewoon je klanten verder op, dan zijn we over een
paar maandjes eindelijk van deze oplichtersbende vanaf. Definitief.. probleem vanzelf opgelost.
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Sparco1955

Uw reactie klopt voor een deel niet.


  • Het is wel degelijk mogelijk telefonisch een bestelling te doen bij Ziggo voor een ander, b.v. een familielid, maar dan wil de agent wel even de klant zelf spreken ter verifiëring, zoals de TS ook al zelf in zijn topic vermeldde. Het is dus onzin dat in dit geval de ouders van de TS dit volledig zelf moeten doen zonder assistentie van de TS;
  • De toonzetting in het topic is weliswaar ferm, maar wel volkomen begrijpelijk wanneer diverse agents van de helpdesk een terugbelbelofte niet nakomen. Wanneer u dat zelf overkomt, zal u ook geïrriteerd raken.. Dit is overigens een structureel probleem bij Ziggo, alsmede vroeger bij UPC, waar gelet op de regelmatige forumberichten maar geen verbetering lijkt te komen.

De rest van uw reactie klopt wel. Een voordeelactie bij een combi abo Ziggo/Vodafone is inderdaad gekoppeld aan 1 klantadres.

Ik verwacht dat het topic binnenkort zal worden opgepakt door een moderator van Ziggo.
Het klopt dat een moderator de belgeschiedenis en de inhoud van een gesprek kan nagaan. Dan komen bij Ziggo tevens de namen beschikbaar van agents die eventueel in de fout zijn gegaan door de TS, c.q. de ouders, niet terug te bellen.
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Alex JJ Bruins

In de eerste plaats wil ik u erop wijzen dat dit een klant helpt klant-forum is.

De toonzetting in uw eerste bericht van uw topic vond ik nog wel meevallen gezien de omstandigheden. Maar met de agressieve taal in uw laatste berichten komt u geen stap verder. Een Ziggo moderator heeft immers nog niet de kans gehad uw klacht op te pakken en met u via een PM in contact te treden. Uw taalgebruik kan zelfs een reden zijn dat een Ziggo moderator geen zin heeft om te reageren hoewel zij het een en ander gewend zijn van ontevreden klanten.

De door u gemaakte mobiele belkosten zijn schrikbarend hoog. Was het niet mogelijk de klantenservice van Ziggo te bellen met een vast telefoonnummer? Wanneer u zelf klant bent van Ziggo (daar ga ik wel van uit omdat alleen Ziggo klanten met hun inlogaccount kunnen deelnemen aan het Ziggo community) had u thuis via het nummer 1200 gratis kunnen bellen. Ik vraag mij ook af wat voor soort mobiel abonnement u heeft, gelet op de extreem hoge kosten van 3 x anderhalf uur mobiel bellen.
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11787Posts
  • 897Oplossingen
  • 4303Likes
Goedemorgen allen,

Ik heb de privégegevens van Alex JJ Bruins verwijderd, dat is wel zo netjes :-).

De rekening voor drie keer over per keer anderhalf uur in de wacht staan, waarbij de mobiele rekening van mij in die drie dagen bij elkaar opgelopen is tot € 483,50. Word ook door hen vergoed, ze sturen die gewoon door naar Ziggo

Alex JJ Bruins Dat zijn behoorlijk hoge belkosten. Het bellen naar Ziggo is 12 cent per minuut (lokaal tarief). Stel dat je in totaal 6 uren met ons hebt gebeld, dan reken ik het nog ruim, 0,12 x 360 minuten = €43,20. Het is en blijft ook je eigen keuze om telefonisch contact met ons te zoeken. Je had ons ook via Facebook, Twitter, e-mail of zoals je nu doet, via de Ziggo Community kunnen benaderen. Ziggo is dan ook niet verantwoordelijk voor de telefoonkosten die je hebt gemaakt.

Ik heb het postcode en huisnummer erbij gepakt dat genoteerd staat in jouw profiel en op dit adres worden er geen diensten van Ziggo afgenomen. Het gaat ook om het adres van je ouders, dus ik kon ook niet herleiden wat er allemaal heeft plaatsgevonden. Op de rest van jouw vragen waarom je niet wordt teruggebeld en wat er heeft plaatsgevonden heb ik dan ook geen antwoord.

heb gisteren eindelijk de juiste abbonnementen afgesloten, rechtstreeks bij Vodafone, twee mobiele abbonnementen,voor 12 euro, onbeperkt bellen en sms-en. Bij Vodafone wisten ze wel om alles in een half uur te regelen, zonder dat Ziggo er aan te pas kwam.


Fijn dat het abonnement alsnog is besteld. Ik sluit dit topic dan ook omdat het een individuele kwestie betreft en de rest van de Community je hierbij niet kan ondersteunen. Als je alsnog hulp nodig hebt, (en we een normaal gesprek kunnen voeren), mag je me ook privé benaderen in deze kwestie.

Uitgelicht topic