De afgelopen drie dagen via klantenservice twee mobiele abonnementen proberen af te sluiten.
dag 1 alles zou geregeld zijn, zou teruggebeld worden binnen twee uur met de bevestiging dat het allemaal rond was, dus geregeld zoals afgesproken en toegestemd.
WORDT DUS NIET TERUG GEBELD !!
dag 2 van het aangevraagde abbonnement is zowel bij Ziggo als Vodaphone niks terug te vinden. Er wordt een nieuwe opdracht met de afspraken opnieuw geregeld, en ja we bellen u over drie uren terug ter bevestiging.
WORD DUS WEER NIET TERUGGEBELD EN HEB DRIE UREN VOOR NIKS IN DE WACHT GESTAAN.
ik savonds terugbellen, hetzelfde verhaal, niks is geregeld, en ik word niet terug gebeld. Vandaag wederom hetzelfde verhaal alleen word om 20.30 uur de verbinding verbroken bij Ziggo, en ik wordt niet teruggebeld. Ik savond weer naar Ziggo bellen, dit keer bij ouders, want voor hun waren de abonnementen ook bedoelt, ik moest van een medewerker van ziggo mijn vader aan de telefoon geven zodat hij zelf kon vertellen dat ie de abonnementen ook allebei op zijn naam wilde hebben. Wederom moest alles weer besteld en geregeld worden want weer konden e op naam van mij. Vader of moeder of mij niks in hun systeem ervan terugvinden.. Dat ik die dagen meerdere keren gebeld heb met Ziggo, kunnen ze bij Ziggo ook terugvinden want iedere keer hoor je dat alles wordt opgenomen voor trainingsdoeleinden. Tevens staan de gesprekken en de urendurende wacht tijden ook op mijn telefoonrekening.
mijn vragen?......1. Zo behandel je een vaste klant niet die alles afneemt en daarbij ook nog twee mobiele abbonnementen wil hebben.
is dat nou geregeld of niet?
hoelang duurt het dan nog ? Indien niks geregeld is ?
waarom wordt je niet teruggebeld?
waarom moet je Zo lang wachten eer je een medewerker aan de lijn krijgt, zorg voor voldoende backup aan medewerkers, studenten verdienen graag er iets bij, en naar ik hoor wordt daar ook gebruik van gemaakt bij de callcenters, maar voor voldoende capaciteit moet je ook correct ervoor gaan betalen.
meer info?
***Privegegevens verwijderd door de moderator***