Martin de Rouw

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onbekend nummer wordt door mijn telefoon zelf gebeld

Wij zien op de factuur, dat wij iedere dag om ca 12.58 uur 13.00 uur steeds hetzelfde nummer bellen. Ook als er niemand thuis is blijft dat nummer volgens de facturen gebeld worden. Nu heb ik een all-in contract, dus lijkt het niets te kosten. Desondanks irriteert het, dat het nummer  0388513430 steeds weer op de factuur staat. De mevrouw die mij via 1200 te woord staat, blijft maar herhalen, dat wij dat nummer echt zelf bellen. Ze lijkt niet instaat om mij iemand aan de lijn te geven, die er wel verstand van heeft. Uiteindelijk komt die mevrouw met de suggestie dat de afdeling confidentieel er wellicht meer mee kan. Jammer genoeg kan ze me niet met de afdeling doorverbinden.
HEEFT IEMAND EEN IDEE?

7 Reacties 7
pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

heb je toevallig een alarm systeem die is aangesloten op je telefoonlijn? Ik weet van sommige dat die met regelmatige intervals “even van zich laten horen “ bij de meldkamer dat alles nog goed werkt.

Gem1e

Level 6
  • 101Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes

Rating voor 0388513430

tellows Rating voor  0388513430 : Score 5

5

Inschatting: Het telefoonnummer is opvallend, waarschijnlijk call center
bedrijvigheid: veel zoekopdrachten over een langere periode
pox-ie

Level 10
  • 417Posts
  • 8Oplossingen
  • 132Likes

@Gem1e  daar had ik ook naar gekeken.. Dat zou verklaren als je zelf wordt gebe;d door dat nummer.. Maar @Martin de Rouw geeft aan dat juist zijn telefoon dat nummer belt. vandaar mijn vermoeden.

Gem1e

Level 6
  • 101Posts
  • 5Oplossingen
  • 9Likes

k vond t ook heel vaag.

Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Ik zou hier ook gokken op het uitbellen van een alarm om te controleren of er nog een verbinding is. Ook wel eens verhalen gehoord van mensen met stemkastjes ( tv kijkcijfers ed.) die ook uitbellen bij het doorgeven van cijfers 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Martin de Rouw

Welkom op de Ziggo Community een Klant helpt Klant forum, waar we elkaar proberen bij te staan door te helpen.

Je kan nummers ook blokkeren door naar Mijn Ziggo te gaan en in te loggen.

Vervolgens kies je Tabblad Producten

Ga daarna naar Bellen.
Daar zie je optie Nummerblokkade’s en eronder Instellingen, via deze weg kan je kiezen wat bij jou past.

 

Kom je er niet uit, bijna elke werkdag komt er een moderator langs het topic en deze kan je dan eventueel nog bijstaan. Zet in je profiel even je postcode en huisnummer dit is niet zichtbaar voor leden, alleen voor jezelf en de moderators

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Martin de Rouw . Welkom hier!

Je hebt al een aantal suggesties gehad. Kan dit kloppen? Heb je een alarm of dergelijks? 

Uitgelicht topic