IJzebrand

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NPO app op Samsung televisie

Npo app is gisteren van mijn anderhalf jaar oude Samsung tv verdwenen.
Wat te doen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Toeboog

Level 1
  • 79Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung TV's. Dit is niet alleen bij Samsung het geval, bij andere merken verdwijnen ze ook na verloop van tijd. Aangezien ik wel een fan ben van de Samsung TV's, ga ik niet over naar een ander merk maar heb ik Apple TV 4K aangeschaft. Hierop heb je veel meer keuze met app's en het is ook nog gebruiksvriendelijker. Ik zou geen andere oplossing weten. I.p.v. Apple TV heb je natuurlijk ook andere digitale kastjes die je hiervoor kan gebruiken. Ik hoop dat je snel weer een app ter beschikking heb om gewoon rustig je TV-programma's te bekijken.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Toeboog

Level 1
  • 79Posts
  • 2Oplossingen
  • 14Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung TV's. Dit is niet alleen bij Samsung het geval, bij andere merken verdwijnen ze ook na verloop van tijd. Aangezien ik wel een fan ben van de Samsung TV's, ga ik niet over naar een ander merk maar heb ik Apple TV 4K aangeschaft. Hierop heb je veel meer keuze met app's en het is ook nog gebruiksvriendelijker. Ik zou geen andere oplossing weten. I.p.v. Apple TV heb je natuurlijk ook andere digitale kastjes die je hiervoor kan gebruiken. Ik hoop dat je snel weer een app ter beschikking heb om gewoon rustig je TV-programma's te bekijken.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Fabrikanten ondersteunen de apps veel te kort.
Het is alleen een goed verkoop argument.
Hierna houd het op.
De consumentenbond is hier al jaren mee bezig, maar de fabrikanten hebben hier geen boodschap aan.

Mijn advies voor de toekomst, koop een goede monitor (Full HD of 4K) en een goede soundbar en sluit er een mediabox op aan waar ook allerlei apps op werken.
Ik heb dit een paar maanden geleden gedaan, om uit te proberen en heb hier nog geen seconde spijt gehad.

Nieuwe TV of toch een monitor als je een Mediabox gebruikt.
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/nieuwe-tv-of-toch-een-monitor-als-je-een-mediabox-gebruikt-27113
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Hier heb ik wel de NPO Start app staan, de huidige NPO app is vervangen door NPO start.

Uitgelicht topic