Jiddo2134

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Norton Password Manager. Foutmelding: "Er is helaas iets misgegaan!"

Al een paar weken geen gebruik kunnen maken van Norton Password Manager. Norton geeft aan dat dit probleem alleen voorkomt bij de mensen met een Ziggo abonnement. Ziggo zou haar netwerkinstellingen (beveiliging) moeten aanpassen zodat de Password Manager weer gebruikt kan worden.
2 Reacties 2
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Jiddo2134, welkom hier!

Ik moet zeggen dat ik nog niet eerder over dit probleem heb gelezen. Daarom ben ik erg benieuwd of er ook anderen zijn die dit ervaren. Hoe meer voorbeelden ik kan bundelen, des te sneller ik het voor jullie kan doorzetten. Dus laat je horen wanneer je hetzelfde als Jiddo ervaart.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Soms heeft genoemd probleem ook te maken met updates van browsers, waarbij de fabrikant van het beveiligingsprogramma iets achterloopt. Heb dit zelf meegemaakt met Bitdefender en na uitgebreid contact met hen is het door hen met een nieuwe update opgelost. Door te zeggen dat het alleen zou voorkomen bij mensen met een Ziggo abonnement, lijkt me wel een erg gemakkelijke oplossing.

Uitgelicht topic