Brax

Level 1
  • 318Posts
  • 3Oplossingen
  • 14Likes

Nieuwe mediabox?

Omdat ik recent een probleempje had kreeg ik tijdens een chat sessie het aanbod om per email op de hoogte gehouden te worden van de verstrekking van nieuwe boxen. O.i.d., ik herinner mij de exacte tekst niet meer. Van dat aanbod heb ik geen gebruik gemaakt.

Het is inderdaad zo dat het lijkt alsof die boxen steeds trager worden.Het gewoon simpelweg aanzetten van zo'n box lijkt trager te gaan dan een jaar geleden.

Zijn de specificaties van de nieuwe boxen bekend ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes
Nee helaas is dat niet bekend wanneer dit naar Nedeland komt. Hopelijk snel, want het is een leuke discussie aan het worden.

Je kan wel in dit topic De nieuwe Media Box - Discussieer hier op los je vragen kwijt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes
Er is reeds nog niks bekend over nieuwe media boxen wanneer en of ze worden uitgerold.

De traagheid van je box kan diverse oorzaken zijn, een ouder model Media Box bijvoorbeeld de 7400, de verbinding tussen de box en internet.

Hoe is je Media box XL verbonden, als hij in een thuisnetwerk staat, dan kan dat bug's meebrengen en verzorgen dat de Media Box niet goed werkt.

Wat voor model Media Box heb je ( Onderkant op de Samsung sticker ) of druk op Menu, opties (tandwiel) ga naar Diagnostiek en zie boven in SMT-74

Maar hoe is je schijfgebruik, staat ie vol, kan oorzaak hebben.

Laat maar even weten
RammsteinFan86

Level 1
  • 48Posts
  • 6Oplossingen
  • 7Likes
Vanaf de website van Liberty Global (moederbedrijf Ziggo) is er toch zeker wel wat te vinden over de aanstaande box, wanneer deze uitkomt in Nederland is nog niet bekend.

Zie: https://www.libertyglobal.com/whats-new/horizon-4/
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes
Nee helaas is dat niet bekend wanneer dit naar Nedeland komt. Hopelijk snel, want het is een leuke discussie aan het worden.

Je kan wel in dit topic De nieuwe Media Box - Discussieer hier op los je vragen kwijt.

Uitgelicht topic