Remmybonka

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe media box next

Waar kan ik deze media box online aanvragen

Mvg remmy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
De Next is nog niet voor iedereen nu te verkrijgen.

Als het al mogelijk is dat je hem zou kunnen bestellen is dit met 2 abonnementen.
Alles-in-1 Complete of MAX.

De Next wordt langzaam en beperkt uitgerold om te zien of alles naar wens besteld en bezorgd kan worden en ingesteld is.

De Next bestellen in andere abonnementsvormen en voor iedereen komt als alles verder soepel verloopt.

Bekijk in context

6 Reacties 6
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
Ik heb ziggo gebeld 1200 en toen stond ik op de lijst
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Vul even Next is in de zoekbalk en je krijgt meer info over de Next dan je wellicht lief is.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
De Next is nog niet voor iedereen nu te verkrijgen.

Als het al mogelijk is dat je hem zou kunnen bestellen is dit met 2 abonnementen.
Alles-in-1 Complete of MAX.

De Next wordt langzaam en beperkt uitgerold om te zien of alles naar wens besteld en bezorgd kan worden en ingesteld is.

De Next bestellen in andere abonnementsvormen en voor iedereen komt als alles verder soepel verloopt.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
En dat kunnen ze dus allemaal vinden Be rt als men de zoekfunctie gebruikt. Ik begrijp dan ook niet dat dit steeds maar weer word herhaald. Sorry dat ik even wat bot ben, maar zo kunnen ze die zoekfunctie ook wel opdoeken. Ik snap niet meer waarom dat er nog is op deze manier.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Willem-A Dave-
Via de zoekbalk is het lastig om de juiste info te krijgen als je "Next" invult, je krijgt dan 1529 topics te zien op 62 pagina's: https://community.ziggo.nl/search?q=next

Zelfs met "Next bestellen" krijg je 498 Topics op 20 pagina's en is deze info niet op de eerste pagina's te vinden.


Anne B Ziggo schreef in het topic: Blijf op de hoogte van de nieuwe Ziggo TV-ervaring: https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/blijf-op-de-hoogte-van-de-nieuwe-ziggo-tv-ervaring-39214

"Het is niet meer mogelijk om je gegevens achter te laten. Binnenkort is het voor iedereen mogelijk om een abonnement met de nieuwe Mediabox Next te bestellen. Houd ziggo.nl in de gaten!

Heb je je opgegeven via de link die hier eerder beschikbaar was? Dan krijg je nog bericht van ons."
Chris 1952

Level 9
  • 341Posts
  • 10Oplossingen
  • 48Likes
Je lunt hem onderdaad aanvragen bij tv complete en internet complete abonnement

Uitgelicht topic