Nathalied83

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nieuwe abo nog niet zichtbaar in Mijn Ziggo

Hallo!
2 dagen geleden nieuwe abo afgesloten films en series xl. Nu is me mediabox vertraagt door post nl, maar als ik naar mijn abonnement kijk in mijn ziggo, zie ik nog niks staan en ik merk het aan mij ziggo go daar heb ik ook nog geen toegang tot. Als het goed is krijg ik morgen de mediabox binnen en dan is het wel zo fijn als ik gelijk kan kijken.

Groet,

Nathalie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6903Posts
  • 788Oplossingen
  • 1996Likes
Hoi Nathalie,

Dit komt waarschijnlijk omdat de mediabox nog niet binnen is. Normaal gesproken, als alles in 1 bestelling is gedaan, dan staat de activatie te wachten totdat de mediabox is bezorgd en aangesloten. Dan wordt daarna automatisch het abonnement erop gezet.
Als laatste wordt Ziggo Go bijgewerkt, dit kan tot 72 uur duren. (Gaat alleen over het bijwerken van Ziggo GO)

Groet,
Evert

Bekijk in context

9 Reacties 9
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6903Posts
  • 788Oplossingen
  • 1996Likes
Hoi Nathalie,

Dit komt waarschijnlijk omdat de mediabox nog niet binnen is. Normaal gesproken, als alles in 1 bestelling is gedaan, dan staat de activatie te wachten totdat de mediabox is bezorgd en aangesloten. Dan wordt daarna automatisch het abonnement erop gezet.
Als laatste wordt Ziggo Go bijgewerkt, dit kan tot 72 uur duren. (Gaat alleen over het bijwerken van Ziggo GO)

Groet,
Evert
Nathalied83
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedemorgen Evert,

Bedankt voor je reactie.
Ik krijg hem als het goed is vandaag binnen en hoop dat, dat het is.

Groet,

Nathalie
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6903Posts
  • 788Oplossingen
  • 1996Likes
Goeiemorgen!

Top! Wil je de afloop ook laten weten? 🙂

Groeten!
Nathalied83
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja ga ik doen
Nathalied83
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De mediabox doet het en heb films en series xl. Nu alleen nog wachten tot alles verwerkt is in mijn ziggo en dan hoop ik ook dat ziggo go ook gaat werken.

Groetjes

Nathalie
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
TOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed:
Nathalied83
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Helaas 72 uur zijn om en de ziggo go app is nog steeds niet bij gewerkt. Ik geef het nog tot maandag en dan ga ik maar weer bellen. Je zou toch denken hoe moeilijk kan het zijn even wat dingen om zetten.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 74988Posts
  • 5137Oplossingen
  • 21836Likes
Mogelijke oplossing, de Ziggo app verwijderen en opnieuw installeren haalt hopelijk alle nieuwe info op.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1962Likes
Nathalied83 wrote:
Helaas 72 uur zijn om en de ziggo go app is nog steeds niet bij gewerkt. Ik geef het nog tot maandag en dan ga ik maar weer bellen. Je zou toch denken hoe moeilijk kan het zijn even wat dingen om zetten.

Hi Nathalie, ik heb even in onze administratie gekeken en daarin stond de activatie van de mediabox nog niet goed. Die heb ik nu handmatig een zetje gegeven en alle abonnementen zijn nu actief in de administratie. Vanaf dit punt duurt het maximaal 24 uur voordat Mijn Ziggo (en daarmee ook Ziggo GO) is bijgewerkt met het juiste tv abonnement.

Uitgelicht topic