RONALD6164

Level 1
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nieuw seizoen automatisch opnemen

Hallo, ik kon 'vroeger' (UPC) aangeven dat ik ook een volgend seizoen van een bepaalde serie zou willen opnemen. Dus als seizoen 1 klaar is, dat dan seizoen 2 automatisch wordt opgenomen zodra deze start. Dat is volgens mij nu niet mogelijk?
9 Reacties 9
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
RONALD6164 wrote:
Hallo, ik kon 'vroeger' (UPC) aangeven dat ik ook een volgend seizoen van een bepaalde serie zou willen opnemen. Dus als seizoen 1 klaar is, dat dan seizoen 2 automatisch wordt opgenomen zodra deze start. Dat is volgens mij nu niet mogelijk?


Welke mediabox heb je van ons? Dan weten we gelijk wat meer.
RONALD6164
Topicstarter
Level 1
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ik heb geen idee, neem aan gewoon de standaard die je krijgt bij installatie. Wat wil je precies weten en waar kan ik dat opzoeken?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
RONALD6164 wrote:
ik heb geen idee, neem aan gewoon de standaard die je krijgt bij installatie. Wat wil je precies weten en waar kan ik dat opzoeken?

Je hebt 2 mediaboxen in bezit. De Cisco en de Mediabox XL. Over welke gaat het?
RONALD6164
Topicstarter
Level 1
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Met name de Mediabox XL
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75166Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
In de Mediabox XL heb ik dit niet kunnen vinden en er ook nooit iets over gelezen op dit forum.
De Mediabox XL neemt per seizoen op alle afleveringen op.

Op welke box kon je dit vroeger aangeven?
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Be rt wrote:
In de Mediabox XL heb ik dit niet kunnen vinden en er ook nooit iets over gelezen op dit forum.
De Mediabox XL neemt per seizoen op alle afleveringen op.

Op welke box kon je dit vroeger aangeven?


Zal wel zo'n prachtige Humax zijn geweest ...
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75166Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Zal vast wel, geen idee wat zo'n Umax allemaal kan.:rofl: Willem-A
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Eigenlijk alles Be rt, behalve koffie zetten. Maar dat kan de XL dan wel weer. Althans, hij maakt dat geluid ...
RONALD6164
Topicstarter
Level 1
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
ik heb werkelijk geen idee, Humax komt me bekend voor maar dat is dan ook alles. zoiets onthou je toch niet:)?
Maar functionaliteit onthou ik wel, en dat was bij UPC op een aantal punten beter geregeld, vandaar (o.a.) deze topic. Wie weet kan de R&D afdeling van Ziggo eens gaan uitzoeken of ze dit soort functies kunnen toevoegen....

Uitgelicht topic