Sticky

Nieuw! Een openbaar Community Archief

Reputatie 7
Tijd voor verandering!

De laatste maanden vindt Google erg vaak linkjes naar topics die door ons zijn gearchiveerd. Deze topics zijn onder andere gearchiveerd omdat de topicstarter niet meer reageert of als het topic alleen gaat over één persoonlijke vraag. Dit deden we omdat Google dan altijd de meest relevante topics laat zien.

Helaas blijven de gearchiveerde topics de laatste tijd gevonden worden door Google en daarom hebben we besloten een openbaar archief te maken. Topics die lange tijd geen reacties krijgen en/of niet relevant zijn voor anderen zullen we op een gegeven moment naar dit archief verplaatsen, maar ze blijven dus wel inzichtelijk.

24 januari gaan we als moderatieteam hard aan de slag om de afgelopen maanden aan gearchiveerde topics weer openbaar te zetten.

Belangrijke informatie:
  • De nieuwe subcategorie heet straks 'Community Archief'.
  • Deze vind je vanaf 25 januari onder de categorie 'Al het andere'.
  • Alle topics in deze categorie zullen we sluiten voor reacties.
Gr,

12 Reacties

Reputatie 6
Dat is goed nieuws, altijd handig zo'n archief om nog eens wat op te zoeken!
Badge +8
Als Google gearchiveerde topics kan vinden, terwijl ze niet beschikbaar hoorden te zijn, klopt er iets niet......

Maar het archief openzetten lijkt me een goed plan.
Reputatie 7
Badge +17
efok schreef:

Als Google gearchiveerde topics kan vinden, terwijl ze niet beschikbaar hoorden te zijn, klopt er iets niet......

Maar het archief openzetten lijkt me een goed plan.

Dat is vaker zo hoor. Ik kan nog berichten van me terugvinden uit de tijd van Kieskeurig, terwijl daar al jarenlang geen vragen en antwoorden meer staan en ook niet meer kunnen worden gesteld. Alleen reviews zijn nog te vinden, daar het nu eigenlijk een webwinkel is geworden.
Reputatie 7
Badge +11
Kijk is goed nieuws om te horen ☺
Reputatie 7
Badge +15
Werd wel tijd. 😎
Al te vaak werd verwezen naar topics die voor de "normale" gebruikers niet meer toegankelijk waren, waardoor je dingen steeds opnieuw moest gaan uitleggen.
Reputatie 7
Heel fijn dat jullie dit gaan doen.
Want er stonden best wel hele goede dingen in het archief en die zijn we nu kwijt. Is het me dan toch gelukt via Google om jullie een archief te laten aanmaken, bedankt Google 😜

Zelf had ik ook best wel vaak last als ik dan iets ging zoeken dat de link het dan niet meer deed en kan je zeggen, dat is vrij vervelend.

En misschien een idee om er een jaartal achter te zetten??
Dus archief 2018 en straks 2019 (zoals uw collega's op de Vodafone Community) 😊
Reputatie 6
Zijn jullie al helemaal klaar met het openbaar archief? Krijg nl. nu de melding bij een pagina:

403... Oeps, deze pagina is alleen voor geheime agenten.

Of betreft het hier een topic van de vrijmetselarij, oei spannend 😎

https://community.ziggo.nl/community-zolder-75/connect-box-probleem-vpn-voor-werk-22570

Nog eentje maar dan een andere melding:

https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-101/vpn-verbinding-naar-nas-werkt-niet-met-connect-box-18011
Reputatie 7
Hey Mguzz,

Nou, ik kan met bijna 100% zekerheid zeggen dat we niet alles van ons gesloten archief (zolder) naar het openbare archief verplaatsen. We hebben de top Google resultaten van het gesloten archief naar het openbare archief verplaatst.

Maar dat is vooral omdat 99% irrelevante topics betreft en het enorm veel werk vraagt alles daar te controleren en te verplaatsen.

Gelukkig zal dit niet meer voorkomen met nieuwe topics, daar deze altijd naar het openbare archief gaan mits het geen Spam etc bevat.

Maar over je topics. Dit zijn beide nog wel topics met toepasselijke inhoud. Ik heb ze beide in het openbare archief gezet.

En ja die 403 krijg je nu op alle besloten content 😉 haha, voornamelijk voor de testen die we doen en wanneer men nog niet is ingelogd.

Gr,
Reputatie 7
Badge +17
mguzz schreef:

Zijn jullie al helemaal klaar met het openbaar archief? Krijg nl. nu de melding bij een pagina:

403... Oeps, deze pagina is alleen voor geheime agenten.

Of betreft het hier een topic van de vrijmetselarij, oei spannend 😎

https://community.ziggo.nl/community-zolder-75/connect-box-probleem-vpn-voor-werk-22570
Nog eentje maar dan een andere melding:

https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-101/vpn-verbinding-naar-nas-werkt-niet-met-connect-box-18011

Had ik gisteren ook bij 2 onderwerpen, maar heb ze niet onthouden... Oeps...
Reputatie 7
Hey Willem,

Ah, nou, mocht je ze wel weer boven water halen of nieuwe vinden, dan hoor ik ze graag!

Gr,
Reputatie 7
Badge +17
Is goed @Ronald Ziggo

dan laat ik het weten. Maar ik zoek niet zo vaak oude topics op. Alleen laatst viel het me op dat de topics die ik zocht alleen voor geheim agenten waren bestemd, dus dacht ik dat Ziggo weer wat ander personeel had aangenomen ...

Reputatie 7
Ja, beiden eigenlijk, alle testers zijn onze geheime agenten 😉 haha,

Gr,

Reageer