vandulken

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement vandaag ingegaan, geen internet

- Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel?
Nee

- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele?
Alle apparaten, zowel bedraad als wireless

- Speelt het probleem constant of af en toe?
Constant, nog geen verbinding gehad

- Werken alle websites niet of slechts één/enkele?
Alle

- Heb je naast je Ziggo modem nog andere netwerkapparatuur?
Nee, enkel een epc3825, er is wel een connectbkx onderweg.

- Heb je een Ziggo Mediabox XL die je ook aan het thuisnetwerk verbonden hebt?
Nee

- Kun je inloggen op het Ziggo modem (of op je eigen router)?
Ja, de epc3825 kom ik gewoon in

- Andere bijzonderheden?
Zoals in de titel vermeld staat is vandaag een nieuw abonnement ingegaan. Ik heb tussen 20.00 en 21.00 iemand van ziggo aan de lijn gehad die zei dat er nog een laatste ‘administratieve stap’ gezet moest worden. Deze had ze uitgevoerd en binnen een half uur zou het modem van het stroom gehaald moeten worden en een minuut later weer verbonden moeten worden waar a alles zou werken. Uiteraard ben ik in slaap gevallen tijdens het wachten op die 30minuten en net na 22.00 wakker geworden om te ontdekken dat het nog steeds niet werkt na het uitvoeren van de door haar aangegeven handelingen.

Uiteraard een uitermate teleurstellende hulpverlening, die aanvoelt als tijdwinning. Is er iets dat ik nu nog kan doen of wordt het echt wachten tot morgen?
3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Omdat er een nieuw modem onderweg is, had het abonnement pas in moeten gaan als,deze is,ontvangen. Nu is er grote kans dat dit op een nieuw modem staat ingesteld.

Morgenochtend kunt u kijkennof het werkt, hoop van wel. Ik zal dit topic onder de aandacht brengen van een moderator die morgen met u contact op neemt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
vandulken schreef: "Uiteraard een uitermate teleurstellende hulpverlening, die aanvoelt als tijdwinning. Is er iets dat ik nu nog kan doen of wordt het echt wachten tot morgen? "

Natuurlijk kun je nu nog iets doen, chatten met Ziggo:

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er per direct iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey vandulken . Welkom hier!

Op je account zie ik de nieuwe modem (ConnectBox) al actief staan. Heb je deze nog niet in huis? Hij is namelijk eergister afgegeven bij de PostNLlocatie in je buurt.
Ik ben bang dat mijn collega, op het moment dat je contact opnam over het niet werkende internet; de nieuwe modem geactiveerd heeft. Waarschijnlijk dacht hij/zij dat je deze aangesloten had.

Heb je de nieuwe modem inmiddels in huis? En zo nee; wanneer lukt het om die te halen? Op de nieuwe modem staat je internet namelijk geactiveerd.

Uitgelicht topic