- Werkt internet via een bekabelde (UTP) verbinding wel?
Nee
- Speelt het probleem op alle apparaten of maar op één/enkele?
Alle apparaten, zowel bedraad als wireless
- Speelt het probleem constant of af en toe?
Constant, nog geen verbinding gehad
- Werken alle websites niet of slechts één/enkele?
Alle
- Heb je naast je Ziggo modem nog andere netwerkapparatuur?
Nee, enkel een epc3825, er is wel een connectbkx onderweg.
- Heb je een Ziggo Mediabox XL die je ook aan het thuisnetwerk verbonden hebt?
Nee
- Kun je inloggen
op het Ziggo modem (of op je eigen router)?
Ja, de epc3825 kom ik gewoon in
- Andere bijzonderheden?
Zoals in de titel vermeld staat is vandaag een nieuw abonnement ingegaan. Ik heb tussen 20.00 en 21.00 iemand van ziggo aan de lijn gehad die zei dat er nog een laatste ‘administratieve stap’ gezet moest worden. Deze had ze uitgevoerd en binnen een half uur zou het modem van het stroom gehaald moeten worden en een minuut later weer verbonden moeten worden waar a alles zou werken. Uiteraard ben ik in slaap gevallen tijdens het wachten op die 30minuten en net na 22.00 wakker geworden om te ontdekken dat het nog steeds niet werkt na het uitvoeren van de door haar aangegeven handelingen.
Uiteraard een uitermate teleurstellende hulpverlening, die aanvoelt als tijdwinning. Is er iets dat ik nu nog kan doen of wordt het echt wachten tot morgen?