Hoi
dv3d,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo
Ik weet dat het soms duurt voor alle gegevens in MIJN ZIGGO compleet zijn. Aangezien de monteur gisteren is langs geweest en alles in orde heeft gemaakt zal het ook pas een deze dagen volledig worden verwerkt in het systeem. Je zou zeggen dat het dan toch snel moet kunnen worden verwerkt. Geloof me, dat denk ik soms bij andere bedrijven ook wel eens en dat duurt dan ook lang.
Omdat dit een klanten helpt klanten Community is kan ik niet voor je kijken wat er aan de hand is. Een moderator van Ziggo kan dit wel en die komt je topic tegen en zal dan waarschijnlijk ook wel even een berichtje achter laten en voor je kijken wat er aan de hand is. Tot die tijd zou ik nog even wachten, als alles maar werkt, dat is het belangrijkste. Wat betreft je Wifi spots gegevens, dat is natuurlijk wel lastig. Eventueel zou je contact op kunnen nemen met de
klantenservice, misschien dat die nog voor je kunnen kijken. Anders toch even wachten op een moderator.