dv3d

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abbo: Mijn Ziggo traag en melding "Er zijn geen gegevens beschikbaar."

Een weekje geleden een 'Mijn Ziggo'-account aangemaakt, gister is een monteur langsgekomen om me daadwerkelijk in de straat aan te sluiten.
In 'Mijn Ziggo' echter nog steeds last van traagheid en veel gegevens die ontbreken, ook is onderdeel Producten niet beschikbaar: zou graag mijn WifiSpots gegevens opzoeken!

... en de gegevens die er al (foutief: mijn 06 nummer begint met 05?!) staan onder 'Persoonlijke Gegevens' mag ik niet aanpassen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Als de aansluiting gemaakt is en je hebt verbinding, gaat alles pas in de achterliggende systemen verder.
Dit kan tot van 24 uur tot 72 uur duren voor alles in ingesteld in Mijn Ziggo.

Bij twijfel kun je altijd bellen met Ziggo.

Bekijk in context

5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi dv3d,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo

Ik weet dat het soms duurt voor alle gegevens in MIJN ZIGGO compleet zijn. Aangezien de monteur gisteren is langs geweest en alles in orde heeft gemaakt zal het ook pas een deze dagen volledig worden verwerkt in het systeem. Je zou zeggen dat het dan toch snel moet kunnen worden verwerkt. Geloof me, dat denk ik soms bij andere bedrijven ook wel eens en dat duurt dan ook lang.

Omdat dit een klanten helpt klanten Community is kan ik niet voor je kijken wat er aan de hand is. Een moderator van Ziggo kan dit wel en die komt je topic tegen en zal dan waarschijnlijk ook wel even een berichtje achter laten en voor je kijken wat er aan de hand is. Tot die tijd zou ik nog even wachten, als alles maar werkt, dat is het belangrijkste. Wat betreft je Wifi spots gegevens, dat is natuurlijk wel lastig. Eventueel zou je contact op kunnen nemen met de klantenservice, misschien dat die nog voor je kunnen kijken. Anders toch even wachten op een moderator.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Als de aansluiting gemaakt is en je hebt verbinding, gaat alles pas in de achterliggende systemen verder.
Dit kan tot van 24 uur tot 72 uur duren voor alles in ingesteld in Mijn Ziggo.

Bij twijfel kun je altijd bellen met Ziggo.
dv3d
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor het antwoord, zal even afwachten. Beetje jammer dat dit niet gewoon in de melding erboven staat...

Geen zin in bellen en eigenlijk ook niet in dit forum, waarom is er geen chat-functie met de klantenservice?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
De chat functie komt in beeld als er genoeg medewerkers beschikbaar zijn, hier komt b.v. de chatfunctie midden in beeld: https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo @dv3d, welkom op de klant-helpt-klant Community! Dank voor het opgeven van je postcode en huisnummer bij het aanmaken van je account. Daardoor kon ik meteen even spieken 🙂

Het Mijn Ziggo account lijkt al iets beter te zijn. Bij Producten is het onderdeel Wifispots nu beschikbaar. Bij het onderdeel gegevens staat nog wel de foutmelding.

Omdat vandaag rond 10:00 de laatste administratieve zaken zijn afgerond, moet het Mijn Ziggo account pas in het weekend helemaal goed zijn. Het systeem krijgt van ons na het eerder genoemde tijdstip 72 uur de tijd om alles goed in te regelen.

Het telefoonnummer is al verkeerd ingevoerd bij het online bestellen zie ik. Ik pas deze voor je aan. Dit duurt ook eventjes voordat je die wijziging in het systeem ziet.

Uitgelicht topic