Peetje72

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niet opgenomen, wel ingepland

Bij het begin van de nieuwe serie van Grey's Anatomy en New Amsterdam op net5 op dinsdagavond, heb ik ingesteld om de hele serie op te nemen. Gisterenavond heeft mijn man op een andere zender op hetzelfde tijdstip een film opgenomen. Nu blijkt dat alleen de film is opgenomen. Als ik terugkijk, zie ik bij beide aflevering wel nog het rode rondje staan “opname ingepland”. Wij hebben een mediabox next.

Hoe kan dit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie nog iemand die met dezelfde opnames problemen heeft gehad.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210?postid=547844

Ik koppel deze problemen even samen, dan wordt het duidelijk dat er meer dezelfde zijn.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Peetje72 Geen idee. Kun je een foto hier plaatsen met de pagina Bewaard en de pagina met de rondjes?

Mogelijk kan een Ziggo moderator hier iets uithalen en de oorzaak laten onderzoeken door de achterliggende afdelingen die de Next beheren.

Er is geen beperking op het aantal tegelijk opgenomen programma's, alleen de maximum opnametijd van 400 uur.

Peetje72
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afbeelding van de tv gids van gisteren, je ziet de film is opgenomen, de andere 2 niet.

Qua opslag hebben we 4% in gebruik, dus daar ligt het niet aan.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ai, dat gaat goed fout.
Goed dat je het hier zo duidelijk laat zien, dat zegt meer dan een heel verhaal.
Je zou ze met replay nog terug kunnen kijken, maar ja, doorspoelen mag dan niet van NET5 of de makers.

Mogelijk kan een Ziggo moderator zien wat er fout gegaan is en het op de juiste plek wegleggen.

Zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik zie nog iemand die met dezelfde opnames problemen heeft gehad.

https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/mediabox-next-opnemen-38210?postid=547844

Ik koppel deze problemen even samen, dan wordt het duidelijk dat er meer dezelfde zijn.

Uitgelicht topic