Liesbeth54

Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Niet kunnen bellen

Ik heb gisteren contact gehad met Ziggo en moet eerlijk zeggen naar tevredenheid geholpen. Op 1 klein dingetje na want ik kan ook niet bellen. Als nieuwe batterijen gekocht en een nieuwe telefoonkabel. Nu moet ik iedere ochtend de stroom eraf halen van de connectbox even wachten en opnieuw de stekker er weer indoen. Nu krijg ik een nieuwe connectbox die ik heb is al een oude. Zou dus een mail krijgen met een track en trace helaas heb ik die  niet ontvangen. daar bellen nu weer moeilijk gaat stel ik de vraag even hier. Is de connectbox inmiddels verzonden?? Kan een Moderator mij daar een antwoord opgeven?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Liesbeth54
Topicstarter
Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

ik heb de nieuwe modem geïnstalleerd is goed gegaan en kon bellen tot nu is dus alles perfect.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Verwijderd account
Niet van toepassing

@Liesbeth54  Hallo er zal zeker een Ziggo mod dit oppakken tip zorg dat je postcode en huisnummer zichtbaar zijn in je profiel zodat zij direct aan de slag kunnen. Info is alleen zichtbaar voor Ziggo mods. Misschien dat @Mark Ziggo of @Cecilia Ziggo  dit op kunnen pakken zag dat ze momenteel actief zijn.

Liesbeth54
Topicstarter
Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Dat staat goed in mijn profiel weer gegeven netgecontroleerd, en dank je wel ik wacht rustig even af.

Liesbeth54
Topicstarter
Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Opgelost kreeg gisteravond een mail van postNL dat het vanmiddag word bezorgd..

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Goedemorgen @Liesbeth54

Zo te lezen is Post NL mij net voor   Fijn dat je de mail hebt gekregen van Post NL en je modem vanmiddag wordt bezorgd. Laat je weten of de problemen die je hebt met bellen hierdoor ook zijn opgelost? 

Liesbeth54
Topicstarter
Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Ja hoor zal het vermelden als de problemen met het bellen is  opgelost, ben allang blij dat ik netjes geholpen ben.

Liesbeth54
Topicstarter
Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

ik heb de nieuwe modem geïnstalleerd is goed gegaan en kon bellen tot nu is dus alles perfect.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Super dat het is opgelost, @Liesbeth54, en tof dat je het nog even laat weten 

Liesbeth54
Topicstarter
Level 7
  • 143Posts
  • 5Oplossingen
  • 42Likes

Deze is opgelost hoe kan ik dat markeren??

Uitgelicht topic